Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1426
Så noe jeg lurer på er hvorfor blåvalium funker så mye fetere enn vanlig norsk valium. Fikk endelig en resept på valium men det virker jo såvidt. Har illegalt prøvd blåvalium noen ganger og da kjenner jeg effekten på kun 1-2 stykk. Med den valiumen jeg får nå kjenner jeg ikke nærmest like effekt. Noen som vet hvorfor?
Blåvalium har 10 (eller 20mg) mener jeg og valium fra apotek har 5mg. Er jo ikke sikkert det er valium heller når man handler ulovlig.

https://rusinfo.no/2020/08/hva-er-fo...vanlig-valium/

Blåvalium skal ha 10mg altså dobbelt så mye virkestoff.
Sist endret av NokErNok; 24. september 2021 kl. 23:00.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Blåvalium har 10 (eller 20mg) mener jeg og valium fra apotek har 5mg. Er jo ikke sikkert det er valium heller når man handler ulovlig.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, men etter jeg har knasket i meg 4-6 av norsk valium burde jeg jo få samme effekt jeg får av 1-3 blåvalium. Men det er helt forskjellig
Sitat av Tor Svendsen Vis innlegg
Stemmer det, men etter jeg har knasket i meg 4-6 av norsk valium burde jeg jo få samme effekt jeg får av 1-3 blåvalium. Men det er helt forskjellig
Vis hele sitatet...
Da er det sikkert noe annet en diazepam i valiumen du har handla.
Det kommer an på dagsformen og en del andre faktorer, har du kanskje angst eller andre plager nå som er grunnen til at du får det, og som du ikke hadde da du prøvde illegal valium? isåfall føler man seg noen ganger mindre rusa enn om man ikke har behov for dem
Anonym bruker
"Blå Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg støtter det de over skriver, men har også en egen teori om at når dosen fordeles på flere tabletter, kan det kanskje være at ikke alle tablettene løser seg opp samtidig, og derfor oppleves det som en svakere effekt.

Referer til at 8x Seroquel 25 mg ikke føles som 1x 200mg for meg. Den ene på 200 mg gir best effekt.

Seroquel brukes ikke som et rusmiddel, jeg bare gir et eksempel.
Så er det også litt forskjellig tid det tar og fordøye og ta opp, bare ėn (sterk) pille blir fortere tatt opp enn flere svake siden det er mindre fyllstoff og fordøye. (Om de er noen lunde samme størrelse)

Vil tro at om man har utstyr til å syntesere benzo og masseprodusere piller så har man sannsynligvis en god sentrifuge som blander pulveret, så tror ikke det er sannsynlig med annet virkestoff.

Med det sagt har jeg fått xanax som var en annen benzo egentlig (etizolam) så slikt kan absolutt skje
La diazepamen under tunga slik at de smelter vekk i samme takt.
Sitat av travaxa Vis innlegg
La diazepamen under tunga slik at de smelter vekk i samme takt.
Vis hele sitatet...
Dette gjør jeg hver gang. Har samme smaken som vanlig blå.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Da er det sikkert noe annet en diazepam i valiumen du har handla.
Vis hele sitatet...
Kan selvfølgelig vært noe annet oppi, men de kosta utrolig mye og det var noe top - shelf piller. Etter en eller to så var livet herlig. Hvis jeg tar like mange men med vanlig valium får jeg ikke i nærheten av lik effekt. Samme smak har de også så er ganske sikker på at det er same shit, different dose
Sist endret av Tor Svendsen; 26. september 2021 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
blå er som regel alltid 10mg (hvis legit) mens de sterkeste norske gule er 5mg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare for å legge til et spørsmål, prøver ikke å stjele tråden.
Henviser til denne artikkelen.
https://www.tv2.no/a/11773545/

Disse har vel florert i flere år nå, er det overalt. De jeg har inntatt, xanax samme som bildet, virker legit, noen andre som har dårlige erfaringer med ksalol brett?
Er dette skremselspropaganda? Er godt kjent med opioider og ville følt hvis det inneholdt fentanyl.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder en knapp på at potensielt inneholder Diclazepam. (forresten beste nedtrappingsbenzot) Har du bilde av de?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare for å legge til et spørsmål, prøver ikke å stjele tråden.
Henviser til denne artikkelen.
https://www.tv2.no/a/11773545/

Disse har vel florert i flere år nå, er det overalt. De jeg har inntatt, xanax samme som bildet, virker legit, noen andre som har dårlige erfaringer med ksalol brett?
Er dette skremselspropaganda? Er godt kjent med opioider og ville følt hvis det inneholdt fentanyl.
Vis hele sitatet...
Jeg har spist en del av de ksalol-brettene uten noen problemer. Tok en urinprøve og det slo ut på alprazolam, så ser ut til å være legit.