Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1131
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg og en kompis startet nylig å mikrodosere lsd men det virker ikke å funke.

Vi gikk til anskaffelse av lapper som hadde oppgitt styrke 135ug. Etter å ha lest litt rundt valgte jeg å fylle en pipette med 10ml absolutt vodka og putte en lapp i den for å enklere kunne måle riktig dose. Denne har forresten stått i kjøleskap hele tiden.

Jeg fikk ingen effekt og valgte å øke dosen men fortsatt uten effekt. Etter at vi begge hadde tatt ca fire doser (en hver tredje dag) valgte kompisen min å ta resten av flasken, men fikk ingen effekt da heller. Spørsmålet mitt er egentlig om det er noe vi har gjort feil? Er ikke pippetten lufttett nok for eksempel? Jeg har tenkt til å kjøpe fra noen andre og starte på nytt og vil derfor unngå å gjøre feil igjen.

Eller er det større sannsynlighet for at det vi har fått egentlig ikke er lsd?
Hvilken effekt er du ute etter? Det er selvfølgelig en saynnsylighet for at dere faktisk ikke har fått noe lsd.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
135ug delt på to, deretter delt på 3 doser hver nærmer vi oss 20ug per dose. Jeg vet ikke så mye om mikrodosering men jeg har lest at man ikke kjenner så mye på 20ug. Kanskje justere opp litt?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
En mikrodose er mellom 10-20ug, jeg er ikke ute etter å kjenne noen rus effekt. Jeg er mer ute etter effekter som feks å føle meg mer konsentrert, mer energi osv.

Det kan jo også hende at forandringene er så små at de er vanskelig å legge merke til, men man skulle jo tro at kompisen min som tok resten av flasken isåfall burde kjent en liten rus dersom det funket.
Det er en veldig subtil virkning, ugreit å vite hva som er virkning og hva som er placebo.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal ikke føle deg ruset under microdosering.
Men kompisen din drakk resten av flasken uten å føle noe. Det høres om som dere har blitt scammet.
Dere har garantert ikke fått i dere lsd. Jeg doserer med lapper som jeg klipper opp og tar som de er (spiser lappen, det er unødvendig å prøve å løse dem i sprit), og må opp i ca 60 mikro for å få effekt. Jeg kan fint gå opp til 80 uten at det er "rus", men da har jeg også opparbeidet en viss toleranse, så du skal ikke så høyt før du er godt kjent med stoffet. Onset er ca 45 minutter, og du vil merke det ved at du føler deg klarere, roligere mer tilstede og at farger og lyder er litt rikere. Effekten skal være merkbar, uten at det oppstår noen form for hallusinasjoner etc.
Jeg har alltid vært skeptisk til å prøve lsd, men nå er alle motforestillinger borte. Har fremdeles ikke trippet på det, og føler ikke noe behov for det heller. Det er et fantastisk stoff og md-ing har vært en stor gave for meg. Jeg har slitt med depresjon og ptsd i årevis, og lsd ga meg livsgleden tilbake. Jeg doserer gjerne to dager på rad og tar to dager av, ganger to, sånn at jeg har totalt fire dager dosering og fire dager av i en syklus. Så tar jeg f eks fem dager uten før jeg gjør en ny syklus. Så 10-14 dager helt uten, eller bare med en dags dosering midt i.
Sist endret av Mallpunk; 26. september 2021 kl. 11:26.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mallpunk Vis innlegg
Dere har garantert ikke fått i dere lsd. Jeg doserer med lapper som jeg klipper opp og tar som de er (spiser lappen, det er unødvendig å prøve å løse dem i sprit), og må opp i ca 60 mikro for å få effekt. Jeg kan fint gå opp til 80 uten at det er "rus", men da har jeg også opparbeidet en viss toleranse, så du skal ikke så høyt før du er godt kjent med stoffet. Onset er ca 45 minutter, og du vil merke det ved at du føler deg klarere, roligere mer tilstede og at farger og lyder er litt rikere. Effekten skal være merkbar, uten at det oppstår noen form for hallusinasjoner etc.
Jeg har alltid vært skeptisk til å prøve lsd, men nå er alle motforestillinger borte. Har fremdeles ikke trippet på det, og føler ikke noe behov for det heller. Det er et fantastisk stoff og md-ing har vært en stor gave for meg. Jeg har slitt med depresjon og ptsd i årevis, og lsd ga meg livsgleden tilbake. Jeg doserer gjerne to dager på rad og tar to dager av, ganger to, sånn at jeg har totalt fire dager dosering og fire dager av i en syklus. Så tar jeg f eks fem dager uten før jeg gjør en ny syklus. Så 10-14 dager helt uten, eller bare med en dags dosering midt i.
Vis hele sitatet...

Har du alltid tatt så høye doser når du mikrodoserer eller er det noe du har måtte øke pga toleranse? Hvis man generelt må opp i så høye doser så kan det kanskje være mulig at vi ikke har tatt nok for å få en effekt da dosene kun har vært mellom 10-15 mikrogram?
Mikrodosering pleier å ligger på 10-20uq, her må du bare prøve deg frem. En protokoll som ofte blir fulgt slik at man ikke opparbeider seg toleranse er mikrodosering dag 1, så er man uten i 2 dager.

Det er helt klart å foretrekke volumetrisk dosering, det skal ofte ikke mye til i økning av dose før man merker uønskede effekter som medfører at mikrodoseringen distrahere deg mer enn den hjelper.

Utfra det du skriver så har dere enten fått dårlig LSD, eller så forventer dere mye mer av stoffet enn det faktisk gir. Han som skriver at han bruker 60 uq er laaang over mikrodosering doser.