Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 8597
Alkohol - zolpidem- hasj. = syk trip
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Fortvilet Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30mg zolpidem
10mg diazepam
Temple ball j
Lutefisk med Bacon.
Da er man matskev i ett par timer etter på.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rohypnol og pils, fullstendig fri for angst/nerver/noia og får en kul rus samtidig.
Speed + LSD. Altfor kult, digger bilturer og reiser på dette (som passasjer), risiko for merkelige opplevelser når speeden avtar i virkning.
Speed og tjall. Blir ekstremt rocka og fjern i hue.
Favoritten er dog kun speed og ikke noe annet. Noen dager fri og plenty med knall speed er bare altfor kult.
Lsd og en knips var ganske kult
Oxy, ketamin, hasj og xanor.


+ Nudler med grillkrydder! Fyfaen får en smaksopplevelse jeg hadde, aldri opplevede vin så godt før.
Har prøvd å finne den opplevelsen igjen, men tror jeg aldri får den tilbake.
Kaffe og snus
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På nyttårsaften!
Innta LSD ca 20:00, dermed begynne inntak av alkohol, minst 6 pils, og så røyke hasj med masse fyrverkeri rundt meg klokka 00:00…..

I år har jeg også begynt med Aduvanz mot ADHD i tillegg. Blir spennende å se om det utgjør noen forskjell.

Inntok 400ug LSD sist nyttårsaften og drakk 10 pils totalt fra 20:00 til jeg avsluttet trippen med Seroquel og sovnet.
Candy flip - MDMA + LSD.