Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3094
Jeg er nettopp blitt permanent suspendert fra å handle hos Localbitcoins. De ville ikke gi noen spesifikk grunn, så hvorfor vet jeg ikke.

Bortsett fra bitcoin.ngo og localmonero.co, noen som har noen gode tips til lignende populære sider som jeg som nordmann kan benytte meg av?

Er også åpen for å bruke nettsider som coinbase.com, men da må det være en nettside der nettsiden ikke vises opp på transaksjonslisten i nettbanken. Da det fort vil føre til sperret bankkonto.

Er ellers ute etter privatpersoner å kjøpe og selge Bitcoins, Monero og andre Kryptovalutta å handle med.
Sist endret av Defending; 7. februar 2021 kl. 21:04.
Vil sterkt anbefale Sturle Sunde på bitmynt.no
Sitat av sudo Vis innlegg
Vil sterkt anbefale Sturle Sunde på bitmynt.no
Vis hele sitatet...
Målet mitt med å kjøpe og selge krypto er å tjene på det.
Har også hørt mye negativt om han, spesielt at han ødelegger for andre selgere ved å rapportere de for de minste ting med mål om å få de utestengt. Hovedsakelig fra Localbitcoins.
Sist endret av Defending; 7. februar 2021 kl. 21:46.
To børser i Norge og er jo MiraiEx.com og nbx.com, uten at jeg personlig kan gå god for de.
Miraiex eller coinbase for noobs, Binance hvis du er ivrig.
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Miraiex eller coinbase for noobs, Binance hvis du er ivrig.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har lest.
For noobs faktisk 😂
Miraiex er helt topp for ltc, eth & btc
Sitat av Defending Vis innlegg
Har også hørt mye negativt om han, spesielt at han ødelegger for andre selgere ved å rapportere de for de minste ting med mål om å få de utestengt. Hovedsakelig fra Localbitcoins.
Vis hele sitatet...
Ja, for hvis det er noe Sturle sine kunder ønsker så er det alternativer som ikke følger reglene og opererer med skitne metoder.. Tror du virkelig at han får folk bannlyst uten at de har svin på skogen? Det at du selv er bannet "uten å vite hvorfor" sier vel egentlig alt. Du har så mange svin på skogen at du ikke vet nøyaktig hvilke svin du nå merker konsekvensene av..
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Ja, for hvis det er noe Sturle sine kunder ønsker så er det alternativer som ikke følger reglene og opererer med skitne metoder.. Tror du virkelig at han får folk bannlyst uten at de har svin på skogen? Det at du selv er bannet "uten å vite hvorfor" sier vel egentlig alt. Du har så mange svin på skogen at du ikke vet nøyaktig hvilke svin du nå merker konsekvensene av..
Vis hele sitatet...
Søk opp "localbitcoins banned" så vil du se at de gjør dette hele tiden. Noen mistenker at de gjør dette for å få plass til nye kunder.

Jeg har sett noe av det han har skrevet som tilbakemelding hos selgere og kjøpere som scorer ganske høyt på reviews og har ingen negative tilbakemeldinger fra før av. Det sier også litt.
Sist endret av Defending; 8. februar 2021 kl. 16:49.
Sitat av Defending Vis innlegg
Jeg har sett noe av det han har skrevet som tilbakemelding hos selgere og kjøpere som scorer ganske høyt på reviews og har ingen negative tilbakemeldinger fra før av. Det sier også litt.
Vis hele sitatet...
Link?
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Dummeste jeg har lest.
For noobs faktisk 😂
Miraiex er helt topp for ltc, eth & btc
Vis hele sitatet...

Miraiex tar for høye gebyrer til at margintrading er lønnsomt nok og de tilbyr 4-5 av 3000 coins. Ikke er de spes raske med nøyaktige prisoppdateringer heller.

Så, for seriøse folk med ambisjoner om å tjene raske penger på krypto, er Binance et vesentlig, vesentlig bedre alternativt.

Så da har du neppe hørt mye dumt i ditt liv.