Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 5839
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vet noen om gode nettsider med billige merkeklær som sendes til norge? Trenger førstehåndsinformasjon slik at jeg ikke blir scammet eller får fakewarez.

Takk på forhånd.
kommer jo helt ann på hvilke merkeklær det er snakk om.
merkeklær =/= billig.
Hva slags klær ser du etter, hvilken stil?
Hvis du bor i nærheten anbefaler jeg å ta turen til Norwegian Outlet i Vestby (Østfold) Utrolig billige merkeklær, vareprøver og diverse awesome kule klær som ikke så mange andre har, eller som ikke kommer i vanlige butikker før neste år

Har selv handlet masse der og fått over 50% rabatt av originalpris.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg skulle sagt hvilke merker. Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Ben Sherman, Bjørn Borg o.l.
Så vidt meg bekjent selger outlets, utgåtte modeller og ikke nye modeller. Ikke at det nødvendigvis er noe feil med det da.

uaexed : Ralph Lauren og Tommy Hilfiger er ekstremt billig i USA så sjekk ut amerikanske billigbutikker som ROSS ligger nok også en god del på ebay, kjøper du fra amerikanske selgere er det sannsynligvis også orginalt.

Vær litt obs på at Ralph Lauren og Tommy Hilfiger har ofte en veldig dårlig passform.
Sist endret av danseku; 11. oktober 2011 kl. 20:33.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Takker for gode tilbakemeldinger danseku, du vet ikke tilfeldigvis om noen merker som har "casual" + "business" i sitt design f.eks? Tenker litt sånn på at man ser presentabel ut samtidig som man er litt "slack" eller "casual".

Og forresten, har du webadressen til ROSS? Finner bare en nettside der man må bo i USA for å kunne handle der.
vent til vinteren, ofte -50 prosent på follestad osv
http://karmaloop.com har mye kult til en billig penge, du finner rabattkoder overalt. Rask frakt er det og, 7-10 dager etter at du bestiller så har du tingene på døra.
ehh..

nok200.com ?
personlig liker jeg godt skandinaviske og japanske merker, passer litt bedre til våre kropper (ivertfall min, tynn og litt hengslete)

Acne
NN07
Bruuns Bazaar
Samsøe
Norse Projects
Cheap Monday

Comme des Garcons
Neighborhood
WTAPS
Visvim

Ellers har american apperal mye bra til en fin pris
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Hehe, jeg er ikke akkurat tynn og hengslete :P Jeg er høy, bred over skuldrene og er generelt ikke "tynn og hengslete".
Sitat av uaexed Vis innlegg
Takker for gode tilbakemeldinger danseku, du vet ikke tilfeldigvis om noen merker som har "casual" + "business" i sitt design f.eks? Tenker litt sånn på at man ser presentabel ut samtidig som man er litt "slack" eller "casual".
Vis hele sitatet...
Brooks Brothers er akkurat det du ser etter. Min absolutte favoritt innen Busines Casual.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Brooks Brothers hadde utrolig mye bra! Savner fortsatt litt mere casual, ala piques o.l.
Bare sier det, vær obs på FAKE-sider! Er flere billige Canada Goose sider som selger CG-jakker for 1000-2000, disse er FAKE, og inneholder hundepels. Samme med NIKE Shox eller hva de nå heter.. 500-600... kun FAKE.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Hvem som kjøper Canada Goose for 1000 kroner? Må jo ha røyka bra mye for å tro at du kan få det så billig.

Var uansett poloskjorter o.l. jeg var interessert i, har dunjakke og parkas som jeg er storfornøyd med (ikke importert :P)
Sist endret av uaexed; 11. oktober 2011 kl. 21:26.
Casual Clothing er visst okey om du liker den slags klær. Kan være litt bingo med å sende feil varer eller mangle varer i sendinger, men bare å si fra så ordner de opp.
OT, men hva skal du med merkeklær? Kan du ikke gå i vanelige cubus klær?
Jeg foretrekker også merkeklær. De varer lengre, bedre kvalitet, og det ser bra ut:-)
Sitat av Eodor Vis innlegg
OT, men hva skal du med merkeklær? Kan du ikke gå i vanelige cubus klær?
Vis hele sitatet...
Om du prøver en jakke fra cubus, og så prøver du en jakke fra Ferner Jacobsen; da ser du hvorfor du ikke kan bruke klær fra Cubus.
Jeg har en del vanlige klær fra Dressmann, Cubus og lignende jeg og, men det er som regel plain long sleeves og lignende. Stoff, passform og stil er faktisk en god del bedre om du legger litt penger i det.
Sitat av Evig_liv Vis innlegg
Jeg foretrekker også merkeklær. De varer lengre, bedre kvalitet, og det ser bra ut:-)
Vis hele sitatet...
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eodor Vis innlegg
OT, men hva skal du med merkeklær? Kan du ikke gå i vanelige cubus klær?
Vis hele sitatet...
Jo, jeg kan det, men går på en skole fyllt av folk som bare går med klær med krokodiller på skjorta etc. Er jo også fordi de er smoothere, varer lengre akkurat som evig liv sa.

Sitat av Eodor Vis innlegg
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Vis hele sitatet...
Da går du som regel på syre :P
Sitat av Eodor Vis innlegg
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Vis hele sitatet...
Har du problem med homser og folk som går i DC/WESC? Selv synes jeg ikke det er noe gale med noen av delene. DC/WESC blir vel mer brukt blant ungdom i 13-18 års alderen, men ser ikke at det er noe gale med klærne.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Vis hele sitatet...
Er vanligvis unger i alderen 12-16 år som går i slikt. Rosa og andre freshe farger er jo bare kult hvis du klarer å gjøre det på en stilren måte
Sitat av Evig_liv Vis innlegg
Har du problem med homser og folk som går i DC/WESC? Selv synes jeg ikke det er noe gale med noen av delene. DC/WESC blir vel mer brukt blant ungdom i 13-18 års alderen, men ser ikke at det er noe gale med klærne.
Vis hele sitatet...
Har ingen ting i mot homofile,nei.
I de siste par årene har gutter blitt mer og mer feminin. De bruker like mye penger på klær og voks som jenter gjør, og noen sminker seg til og med.

Syns dere dette er greit/normalt? Og hvis man går med en halv boks med voks i håret, buksa i sokka, rosa klær og dyre solbriller, så kan man ikke klage hvis man blir kalt homo eller soss.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Vis hele sitatet...
DC = Homsemerke? Er du helt dust?
Hallo, har hele skate/snowboard bevegelsen gått deg hus forbi?
Selv bruker jeg DC, Element, Burton og lignende merker til vanlig da jeg både kjører brett på to elementer selv og støtter kulturen rundt.
Hva farger og seksualitet angår tror jeg du har et vel trangsynt perspektiv. Du kan kanskje kalle meg femi, men jeg kan også hogge trær og bryte i søla; jeg bare foretrekker å la være.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Har ingen ting i mot homofile,nei.
I de siste par årene har gutter blitt mer og mer feminin. De bruker like mye penger på klær og voks som jenter gjør, og noen sminker seg til og med.

Syns dere dette er greit/normalt? Og hvis man går med en halv boks med voks i håret, buksa i sokka, rosa klær og dyre solbriller, så kan man ikke klage hvis man blir kalt homo eller soss.
Vis hele sitatet...
Synes dette var utrolig dømmende av deg. Samtidig virkee det som du er veldig fordomsfull. Åpne synet.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Har ingen ting i mot homofile,nei.
I de siste par årene har gutter blitt mer og mer feminin. De bruker like mye penger på klær og voks som jenter gjør, og noen sminker seg til og med.

Syns dere dette er greit/normalt? Og hvis man går med en halv boks med voks i håret, buksa i sokka, rosa klær og dyre solbriller, så kan man ikke klage hvis man blir kalt homo eller soss.
Vis hele sitatet...
Det vil si at du har et syn der homofile/sosser i følge deg går med dyre solbriller, voks i håret og rosa klær. Dette er ting som blir mer og mer normalt i dagens samfunn. Det er ikke noe som skiller seg ut lengre, slik det gjor for 10 år tilbake.
Sitat av Evig_liv Vis innlegg
Det vil si at du har et syn der homofile/sosser i følge deg går med dyre solbriller, voks i håret og rosa klær. Dette er ting som blir mer og mer normalt i dagens samfunn. Det er ikke noe som skiller seg ut lengre, slik det gjor for 10 år tilbake.
Vis hele sitatet...
Word. Det henger nok sammen med økningen av produkter for velvære. Selv bruker jeg hårvoks og egentlig litt div merkeklær: gant, volcom, quiksilver, burton, etc. Men samtidig hogger jeg faktisk trær, jeg jobber faktisk med å hogge ned noen trær nå for tiden
Uaxed: lykke til med shoppingen:-) selv synes jeg gutter/menn som kler seg i J.Lindeberg, Polo, Hilfinger, & LV ser utrolig bra ut. Www.nelly.com har også mye bra.
Sitat av Evig_liv Vis innlegg
Det vil si at du har et syn der homofile/sosser i følge deg går med dyre solbriller, voks i håret og rosa klær. Dette er ting som blir mer og mer normalt i dagens samfunn. Det er ikke noe som skiller seg ut lengre, slik det gjor for 10 år tilbake.
Vis hele sitatet...
Det er problemet. Det er ikke lenge til de som ikke går i merkeklær komme til å bli mobbet... Hvorfor skal gutter se så veldig bra ut og bruke masse penger på klær? Jeg syns det er helt greit hvis du bruker voks og har et par merkeklær, men jeg blir kvalm når jeg ser folk som er skikkelg oppkledd i merkeklær og druknet i voks, parfyme og i noen tilfeller sminke.

En mann skal være en som ikke er redd for å bli skitten. Ikke en liten pingle som ikke kan gå i skogen pågrunn av de fine klærne.

Verden har forandret seg...

Skal ikke diskutere mer i denne tråden.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Ja, jeg skulle sagt hvilke merker. Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Ben Sherman, Bjørn Borg o.l.
Vis hele sitatet...

Sjekk ut salgsdelen på styleforum.net Kan få rimlig bra dealer der. PRL kasjmirgensre for 1000 lappen ovs. Koster egentlig 4 ganger så mye i butikk. Man må følge med litt såklart..

e: Bare et eksempel http://www.styleforum.net/t/262556/m...mine-all-sizes
Sitat av 3RD Vis innlegg
Sjekk ut salgsdelen på styleforum.net Kan få rimlig bra dealer der. PRL kasjmirgensre for 1000 lappen ovs. Koster egentlig 4 ganger så mye i butikk. Man må følge med litt såklart..
Vis hele sitatet...
Styleforum er bra. SpooPoker er en av mine store forbilder når det kommer til stil og klær.
Også veldig bra tråder om forhandlere der man fort kan snappe opp et tips eller to.
Nå orka jeg ikke lese alt over her, men... Det å gå i merkeklær er noe som er populært i en viss alder. Hvorfor legge seg borti om noen vil bruke 1k på en genser?

ontopic: www.dogfunk.com er en bra side som har det meste til en billig penge iforhold til å kjøpe det i Norge

edit: skrivefiel

enda en edit : enig med moret. Burton/dc osv = snowboard/skate yo
Sist endret av AirBlaster; 11. oktober 2011 kl. 22:43.
Samfunnet blir mer aristokratisk, nesten ingen klasser, og noen tror det er status å gå med dyre merkeklær. Forøvrig går nesten ingen av de velstående med bukser med store D&G logoer og Gucci, de toner det litt ned. Altså kjøper en Audi RS4 isteden for en Lamborghini, kjøper eksklusive klær, eller kjører rett og slett en basic, men trygg stil.De fleste rike mennesker har ikke et så stort eksponeringsbehov som mange liker og tro.

Stikk på Zara/whatever, kjøp deg noen fine skjorter og noen chinos. Da har du mye mer stil enn hvis du går rundt med masse merkeklær. Merkeklær har rett og slett blitt litt utdatert og harry etter min mening, men for all del kjøp hva du vil.
Sist endret av Heisenberg1; 11. oktober 2011 kl. 22:59.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kramer Vis innlegg
Samfunnet blir mer aristokratisk, nesten ingen klasser, og noen tror det er status å gå med dyre merkeklær. Forøvrig går nesten ingen av de velstående med bukser med store D&G logoer og Gucci, de toner det litt ned. Altså kjøper en Audi RS4 isteden for en Lamborghini, kjøper eksklusive klær, eller kjører rett og slett en basic, men trygg stil.De fleste rike mennesker har ikke et så stort eksponeringsbehov som mange liker og tro.

Stikk på Zara/whatever, kjøp deg noen fine skjorter og noen chinos. Da har du mye mer stil enn hvis du går rundt med masse merkeklær. Merkeklær har rett og slett blitt litt utdatert og harry etter min mening, men for all del kjøp hva du vil.
Vis hele sitatet...
Oppe her i nord så har vi så vidt sjapper som selger klær. Volt, M.A.S. er liksom de som har "klasse", men gidder ikke springe rundt med gensere til flere tusen. Derfor jeg handler på nett eller venter til sommerferien og vi tar en tur ned til Stockholm, NK senteret <3.

Ser også at folk toner ned, og vet at de gjør det... Så for eksempel på Brocks Brothers sia så var det en som klagde på at logoen dems ikke gikk ann å fjerne, han orka ikke gå rundt å promotere for dem... Og det var en ekslusiv herre pique ^^

Liker ikke chinos helt, jeg bruker Njudie fordi jeg liker de så godt, koster skjorta, men er verdt det.

Liker ikke folk som springer rundt i _bare_ merkeklær og stinker parfyme og har håret greid bak i en skikkelig arrogant style (lol).
Samfunnet blir mer aristokratisk, nesten ingen klasser, og noen tror det er status å gå med dyre merkeklær. Forøvrig går nesten ingen av de velstående med bukser med store D&G logoer og Gucci, de toner det litt ned. Altså kjøper en Audi RS4 isteden for en Lamborghini, kjøper eksklusive klær, eller kjører rett og slett en basic, men trygg stil.De fleste rike mennesker har ikke et så stort eksponeringsbehov som mange liker og tro.
Vis hele sitatet...
Enig i mye av det du sier, men hvem er det da som kjøper Lamborghinier? Det finnes plenty med harry folk med penger og det er nok en større del der en hos de uten særlig mye penger.

Den første setningen din gir ingen mening forøvrig.
Part time ninja
locked65's Avatar
Får jeg stjele tråden bittelitt ?

Jeg ser etter sider fra utlandet hvor man kan handle streetwear, 90 talls "sæggebukse" stil.
Del gjerne erfaringer. Ser naturligvis etter noe som ikke koster skjorta.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Tenker mest på DC, WESC og alle de andre homse merkene. Greit hvis du vil ha noe som varer litt, men hvis du går å kjøper en rosa eller turkis DC genser for 7-8 hundre kroner er du vel ganske feminin?
Vis hele sitatet...
Sånn bare for å kaste en brannfakkel inn i grotta di...

Hva så om man er litt feminin? er man mindre verdt som menneske av de grunnen?

Er man "ekkel"? hva er greia?

Sitat av Eodor Vis innlegg
Syns dere dette er greit/normalt? Og hvis man går med en halv boks med voks i håret, buksa i sokka, rosa klær og dyre solbriller, så kan man ikke klage hvis man blir kalt homo eller soss.
Vis hele sitatet...
Skal man ikke klage om noen sleger dritt etter deg? hvorfor ikke?

Soss faktisk av å gå i wesc og DC? hvilken planet bor du på?

Sitat av Eodor Vis innlegg
Det er problemet. Det er ikke lenge til de som ikke går i merkeklær komme til å bli mobbet... Hvorfor skal gutter se så veldig bra ut og bruke masse penger på klær? Jeg syns det er helt greit hvis du bruker voks og har et par merkeklær, men jeg blir kvalm når jeg ser folk som er skikkelg oppkledd i merkeklær og druknet i voks, parfyme og i noen tilfeller sminke.

En mann skal være en som ikke er redd for å bli skitten. Ikke en liten pingle som ikke kan gå i skogen pågrunn av de fine klærne.

Verden har forandret seg...

Skal ikke diskutere mer i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Det er ikke for å være ufin men foreldrene dine feila totalt i oppveksten din, endten troller du eller så vet du stakkars ikke bedre... kondolerer.
For en tid tilbake kjøpte jeg en del billig merkeklær fra utlandet. Hadde en god kontakt som skaffet meg Armani, Burberry, Ralph Lauren etc. Alt originalt og til en fin pris, måtte kjøpe partier da så det ble jo kostende litt. Men tjente det fort inn igjen.

Tror dette var fra statene, skal se om jeg finner igjen nettsiden.
Sjøl handler jeg fra disse, ikke noe å utsette på. På Woodhouse får du 10% av det du handler for, tilbake på en egen "konto", slik at dette trekkes fra neste gang du handler. Jævlig rask shipping har dem også.

Woodhouse Clothing
Brown Bag Clothing
Aphrodite 1994
Scotts Online
80's Casual Classics
Sist endret av grandiz; 12. oktober 2011 kl. 01:38.
Litt overrasket at det ikke er nevnt før. På eBay får du merkeklær til litt lavere pris enn i USA --> myyye billigere enn i Norge. eBay fungerer best når du er ute etter tradisjonelle amerikanske merker + god til å søke på nettet. Finner mye gull der!

Ellers handler jeg mye på ASOS.com, å ha et klesplagg bare pga merket er jo en smule harry.