Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3156
Begynner å bli lei av altfor mye reklame på YouTube. Noen som vet hva jeg må installere for å bli kvitt dette? kjører en adblokker på datamaskinen min og det funker fint, men vet ikke hvordan jeg får dette til å funke på YouTube appen på iPhone.
Et kjapt google søk ga dette resultatet: https://getadblock.com/iOS/
Sitat av mekkeboks Vis innlegg
Et kjapt google søk ga dette resultatet: https://getadblock.com/iOS/
Vis hele sitatet...
Funka dårlig. Sjekka det akkurat. Pluss adblock er ikke så mye å skryte av på stasjonær heller.
Du kan bli kvitt reklamer som er midt i videoen ved å spole til slutten av videoen om du skjønner, og dermed ta den tilbake igjen. Men reklamer i begynnelsen av videoen vet jeg ikke..
Googlet dette for en stund tilbake selv og ser ut som man har to muligheter. Jailbreak eller betale for premium youtube.
Jeg veit uBlock funker som faen på dataen
Bruker adblock for Samsung internet. Bruker ikke appen til youtube. Ingen reklame. Men ser du har Iphone.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
YouTube Premium, så ser du aldri reklame igjen
Sitat av Bea Vis innlegg
YouTube Premium, så ser du aldri reklame igjen
Vis hele sitatet...
Koster penger....
Problemet er at spesielt iPhone har et veldig lukka og låst OS, som er veldig lite modifiserbart. Og de har selvfølgelig gjort alt de kan for å hindre av i skal kunne bruke adblockers der. Kan se for meg at en jailbreak kan fikse det, uten at jeg har noe spesiell peiling på dét.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du kan lese deg opp på hvordan PiHole kan settes opp med VPN, så peker du telefonen til PiHole. Det er litt jobb, men absolutt overkommelig!
Sitat av Echuz Vis innlegg
Du kan lese deg opp på hvordan PiHole kan settes opp med VPN, så peker du telefonen til PiHole. Det er litt jobb, men absolutt overkommelig!
Vis hele sitatet...
men via VPN, så går vel internetten treigere?

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Koster penger....
Vis hele sitatet...
Og tenkte ikke eksklusivt bare på YouTube heller. Er en del irriterende reklame ute og går. og føler det bare blir verre
Sist endret av Marori; 28. november 2019 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Marori Vis innlegg
men via VPN, så går vel internetten treigere?
Vis hele sitatet...
Det blir sikkert litt høyere latency, men dette skal tross alt kun "hjemom" ikke til servere i utlandet.
Men klart, 4g og andre nett vil nok kunne oppleves tregere, eller kanskje ikke? Reklame står for ganske store datamengder, som du vil slippe å laste ned. (latency//speed)