Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 712
Hei!

Har hatt et Logitech G35 headset noen mnd nå, Har hele tiden hatt 100% lyd når jeg bruker det.. Har fint kunne bruke det til gaming osv.
Når jeg ser på film og hører på musikk har jeg kun skrudd på annlegget.

Har flyttet til en leilighet som er dårligere isolert enn min gamle, fikk idag en kommentar fra en av naboene mens jeg gikk ut med søpla ( mens musikken sto på ) at han hørte musikken godt i leiligheten sin.
Ikke noe sur mine, jeg har ikke spilt veldig høyt og alltid skrudd av før 2300. Vil uansett respektere dette litt å begynne å bruke G35 headsettet til litt mer enn gaming.
Skulle bare fått opp lydnivået litt.

Om jeg f.eks kobler i mitt Bose QC25 i minijacken har jeg betydelig høyere lydnivå, G35 har omtrent 35% nivå i forhold til Bose headsettet.
G35 headsettet er typen med USB, har hørt at denne modellen har redusert lydnivå via software for å ikke skade hørselen til brukere.

Noen som har vært borti det samme? Noe måte å få justert dette opp?

Mvh
Når jeg hadde G35 reiv det i ørene når jeg hadde full lyd, brukte kun full lyd for å teste det noen få ganger. Hadde da ikke sjangs til å høre andre som satt 1m unna meg snakke, så kan ikke si at jeg har opplevd dårlig lyd med dette headsettet, heller tvert imot. Regner med at du har skrudd opp volumet fullt i driveren og på OS'et?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg har selv G35, har hatt i mange år og sleit litt med det samme. Det skjedde brått, så var litt usikker på om hørselen min var dårlig eller ei. Men fant ut av det til slutt.
De siste versjonene av logitech gaming software setter ned max volum, samt fjerner muligheten for preamp, ifølge Google er dette EU reguleringer.
Versjon 8,40 og alt før fungerer fint.

Jeg har volum på 50% nå, og det er nokså høyt, 100 er tortur.
Sist endret av Fleff; 6. november 2016 kl. 01:20.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg bruker et G35 headsett nå og har lyden mellom 8-10% Har du skrudd lyden til 100% inne på spillet ?