Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2160
Heisann!
En kompis og meg har lyst til å starte en minecraft server, vi trenger da noen plugins som vi har tenkt til å kjøre på serveren.

Vi har noen ønsker om hva pluginene skal gjøre, så om dere vet om noen hadde det vært bra:
1. Blokkbeskyttelse
2. By plugin (som tillater og banne / kicke / jaile folk fra byen )
3. Auto backuper
4. server reloader
5. Permissions
6. en plugin som forhindrer folk og spamme meldinger / spamme kommands
7. Anti banne plugin (som kicker deg med en gang et ord innenfor filteret blir sagt)
8. Tempban (som auto unbanner deg etter x antall minutter / timer)
9.En plugin som viser alle spillere når en spiller blir bannet / unbannet.
10. Flere world plugins
11. The survival games plugin ( slik at mapen automatisk blir restora etter en runde)

På forhånd takk!
Part time ninja
locked65's Avatar
Jeg tenker som så at hvis dere ikke har evne til å finne dette selv er det lite vits.

Kan forøvrig bare anbefale dere og lurke rundt på bukkitmod. Google litt og lese på forum. Er garantert en million tråder og guider rundt om kring.
1.
2.
3.
4
5.
6.
8.
11.

Orka ikke å prøve på 7, 9 og 10. I'm lazy

Edit: Fail på 4 og 5
Sist endret av SileX; 23. mai 2012 kl. 16:30.
Sitat av locked65 Vis innlegg
Jeg tenker som så at hvis dere ikke har evne til å finne dette selv er det lite vits.

Kan forøvrig bare anbefale dere og lurke rundt på bukkitmod. Google litt og lese på forum. Er garantert en million tråder og guider rundt om kring.
Vis hele sitatet...
Greit nok det, vi kunne fint funnet det selv, men nå lurte jeg først og fremst på om noen hadde noen gode forslag de hadde erfaring med
Tusen hjertlig takk <3
trenger man bukkit for å ha pluggins? eller er det nokk med den man laster ned på Minecraft.net?
Det er mods som ikkje er til bukkit men dei er det stress å instalere så det er best med bukkit
ok. jeg har hatt bukkit før, men på hvor legger jeg modsen inn på vanlig server?
Du må finne ein mod som er komptibel med vanilla serveren, for eksempel buildcraft. Det står som oftest hvordan du instalerer der du laster den ned ( vist du ikkje klarer å søke tviler jeg på at du klarer å installere mods)
Bruk bukkit, kode plugins selv. (Drit morro å kode)
Sitat av Lookatme Vis innlegg
trenger man bukkit for å ha pluggins? eller er det nokk med den man laster ned på Minecraft.net?
Vis hele sitatet...
Du må ha bukkit for å ha plugins til din server.
Minecraft.net server toolen er kun en server der du kan op folk, time set, banne og kicke. Med bukkit kan du gjøre mye mer om du har plugins ofc
Sist endret av SanderKulen; 24. mai 2012 kl. 08:36.
noen som har link til en plugin der man kan tp til huset?
takk.
vet du om en man kan få barn på? eller en man kan få andre til å greve i en gruve?
Hvis du har muligheten til å skrive commands, er det vel bare å skrive /home,hvis jeg husker rett

Sitat av Lookatme Vis innlegg
takk.
vet du om en man kan få barn på? eller en man kan få andre til å greve i en gruve?
Vis hele sitatet...
Tenker du på at dyr får barn?

Isåfall er det bare å gi f. eks to sauer hvete, så går det av seg selv
Værsåsnill, bruk google, youtube etc. Det der er bare ett kjapt google-søk..
noen som har noen must have mods/plugin
hvordan bruker men permissionex?