Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1207
Hei!
Jeg har lenge hatt lyst på en server jeg kan hoste div spill via.
Nå har det seg slik at jeg har en del penger på min mobil, derfor lurer jeg derfor på om det er mulig å leie en server via mobil betaling.

På forhånd takk!
det er mulig på gamenation for cs og css for 7 kroner timen gamenation dott no
Hvilke spill er du intrissert i?
Minecraft, css, BF2 :-)

Sitat av problemkid Vis innlegg
det er mulig på gamenation for cs og css for 7 kroner timen gamenation dott no
Vis hele sitatet...
Da blir gratisserver.nu billigere, men ser helst etter en nettside der jeg kan styre selve serveren.
Du vil altså ha en VPS?
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Du vil altså ha en VPS?
Vis hele sitatet...
Ser dette helst for meg ja
Ser ut som du kan betale med mobil her
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Ser ut som du kan betale med mobil her
Vis hele sitatet...
Om dette viser seg til å funke for meg, er du en gud. :-)
Siden jeg har sånn litt mindre enn middels erfaring med servere, og det ser ut som du er god innefor dette temaet: leste at det krevde kjennskap til linux og en ting til. Kunne du informert meg om hvordan kunnskap jeg trenger om dette og hvordan det foregår. Siden jeg er litt noob innenfor dette, så hadde jeg satt pris på dette. Skrevet fra galaxy tab
Du kan jo stikke ned på 7eleven og kjøpe et spendon kort. Da har du mye flere VPSer å velge mellom.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Du kan jo stikke ned på 7eleven og kjøpe et spendon kort. Da har du mye flere VPSer å velge mellom.
Vis hele sitatet...
Nå er det mobil betaling jeg skal satse på,siden jeg har så mye penger og skal få nytt abn når jeg har brukt opp pengene
Fant nettop ut at Serverffs er ikke til å stole på ... Da fortsetter letingen...