Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 831
Heisann

Har nylig fått et problem med min 600kroners mus, den dobbeltrykker av seg selv når jeg bare trykker en gang. Det er veldig irriterende og ødelegger mye. Det har pågått i underkant av en uke nå.

Det skjedde helt plutselig når jeg skrudde på PCen en gang og har vært slik siden. Det er ikke alltid den dobbeltrykker, det skjer kanskje hvert 3-6 trykk og kan vare et par trykk. Jeg har nyeste driver, prøvd meg i driver funksjoner og lignende uten hell. (ja jeg har tatt ut USB kontakten)

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre før jeg sender den tilbake til komplett?

Takk for svar.
Prøve og oppdatere driveren ?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Heisann

Har nylig fått et problem med min 600kroners mus, den dobbeltrykker av seg selv når jeg bare trykker en gang. Det er veldig irriterende og ødelegger mye. Det har pågått i underkant av en uke nå.

Det skjedde helt plutselig når jeg skrudde på PCen en gang og har vært slik siden. Det er ikke alltid den dobbeltrykker, det skjer kanskje hvert 3-6 trykk og kan vare et par trykk. Jeg har nyeste driver, prøvd meg i driver funksjoner og lignende uten hell. (ja jeg har tatt ut USB kontakten)

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre før jeg sender den tilbake til komplett?

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Du har prøvd å koble den til en annen maskin ?
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Prøve og oppdatere driveren ?
Vis hele sitatet...
Først kjørte jeg uten driver, når jeg fikk problemet håpet jeg at driver oppdatering ville hjelpe. Noe det ikke gjorde. Driveren er up to date.


Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Du har prøvd å koble den til en annen maskin ?
Vis hele sitatet...
Ja jeg prøvde på min bærbare, det funket i 1 minutt så begynte helvete.