Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1762
God kveld,

Tenkte jeg skulle starte med flysimulator igjen. Jeg har FSX (Microsoft: Flight Simulator X), men lurte på om det har kommet noen nye det siste året? Evt om det er noen planer om nye?
FSX begynner å bli noen år gammel og det hadde vært fint med en oppgradering.
Har ikke prøvd det selv men så det på Steam:
DCS A-10C Warthog

http://store.steampowered.com/app/61010/

Etter det jeg leste virker det som et flysimulator spill der du styrer et militær fly (som er det tittelen på spillet er) og utfører forskjellige oppdrag for Georgia eller Russland. Det er også co-op og multiplayer.
FSX begynner å bli gammel? Ta en titt innpå Flightsim.no. Med litt modifisering blir det så sinnsykt bra!
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
FSX begynner å bli gammel? Ta en titt innpå Flightsim.no. Med litt modifisering blir det så sinnsykt bra!
Vis hele sitatet...
Ja den er jo tross alt 5 år gammel. Online funksjonen er dritt, blir automatisk logget ut random hele tiden.
Skal sjekke ut flightsim.no. Kommer mest til å spille multiplayer med en venn, der vi enten er i samme fly eller har to fly der vi flyr til et annet land.

Noen som vet om en side som har guider til hvordan man bruker instrumenter på flyene? Er litt rusten
Okey, ser du ligger på et ganske basic nivå innen FS. Personlig er jeg ganske inni simulatoren og kan endel fly uten checklister.
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Jeg VAR ganske flink, for sånn 2 år siden
Bare å lære seg igjen..