Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2120
Hei, skal prøve og gjøre dette kort men jeg kan i dags dato ikke jobbe med det jeg utdannet meg som og ville jobbe med pga helsesituasjon.

Har jobbet innen helsesektoren i en del år nå, er 27år men pga skulderplager og x antall operasjoner så går det ikke lenger, jeg kan ikke ta tunge løft eller være spesielt "aktiv" vis jeg får si det på denne måten. Så har fått beskjed om og lete etter noe nytt av sjef, kommune og nav. Jeg får jo hjelp av de, men noe må jeg jo også gjøre selv såklart. Jeg har bare ikke peiling på hva jeg skal gjøre/ gå skole/søke meg på noe kurs eller jobbe.
Hadde jo planen klar for hva jeg skulle gjøre så kommer dette da og alt gikk i dass.

Så jeg lurer bare på om noen har noen forslag på forskjellige jobber der det ikke krever mye fysisk arbeid som løfting OL. samt en god lønn. Vet at det finnes kontorarbeid, men er for urolig til det.

Skole er jeg usikker på, klare så vidt og komme meg gjennom den til den utdanningen jeg har tatt nå, så høyskole er uaktuelt for øyeblikket.
Utdanningen din er nok relevant i psykiatrien. Begynn med ekstravakter på en eller annen dps eller avdeling på sykehus. Sikkerhetspost er et godt valg da bemanningen er svært god og dagene er rolige og forutsigbare.
Psykiatri eller rusbehandling er prima arbeid om du har helseplager!
Nattevakt på sykehus og psykiatri, sosionom eller miljøarbeider på institusjon. Sitter mest å chiller med pasienter eller scroller på facebook på kontorrommet hvis du er på en velfungerende avdeling. Vet ikke noe om lønna men alle jeg kjenner som jobber sånn har chille vakter hvertfall