Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3147
Som overskriften antyder ser jeg etter en airfryer. Det er så mange merker på markedet nå og noen koster knapt 500 lappen, mens andre får man til flere tusen kroner. Vil de billige gjøre samme nytten som de mer dyrere utgavene?


Kansje det er noen teknologinerder her inne som kan svare på det.
Mitt inntrykk ja, men de blir fortere slitt og vanskelige og rengjøre.

Også varmer de litt mer ujevnt.
Watt, størrelse, temperatur område og utstyr er det som skiller.
jeg vil si nei, de billigere gjør ikke samme nytten
Har hatt begge deler. Og er mest fornøyd med den dyre.

Større porsjoner
Jevnere stekt
Raskere
Lettere og vaske
Du får hva du betaler for, men over et par tusen så er det mindre merkbare fordeler å hente. Viktigste er å kjøpe en hvor alle skitne deler kan vaskes i maskin (å vaske for hånd noe fortsatt er fast i elektronikken unner jeg ingen).
Har en mindre air fryer, stor større brønn er det noe jeg virkelig savner. Forskjellen mellom å kunne lage to grilled cheese samtidig og å lage bare én grilled cheese kommer du til å merke mer enn hvor mange sekunder du sparer på å varme opp air fryer'en.

Samme problem med kyllinglår og ostepanetter. Kan være en idé å ta med noen kyllinglår og toastbrød til din nermeste europris og se hvor mye du får plass til i modellene deres.