Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1144
Det viser seg å være helt ræva kvalitet, med overflåd av dårlige filmer uten substans eller inteligens. Jeg trenger regelmessig underholdning, men skal alldrig mer i livet abonomere på nettflix eller andre lignende medier der overenkomst av filmene er fra 90-tallet. Antageligvis de som er billigst for nettflix relatert til avgift til fimlselskapene.


Jeg vil gjerne ha noe mer oppdatert, har noen tips?
Alle strømmetjenester har gamle og dårlige filmer. Hvis du kun er ute etter kun gode og/eller kun nye filmer så må du bli pirat.
Sf anytime, Google play og YouTube har masse nye filmer du kan leie ihvertfall ofte til alt fra 9-49kr.

Ellers må du fram med flaska med rum ja. Splitte mine bramseil
Filmoteket.no er bibliotekets nettjeneste for å se filmer og serier. Litt usikker på serier, men du kan hvertfall låne 4 filmer i måneden der.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
HBO Max har veldig mye innhold, spesielt TV-serier.
NRK-appen har mange gode norske TV-serier og noen få filmer.

Netflix har jo et flust av mange gode filmer og TV-serier, mener jeg.
Men dem kan jo ikke ha alt på en gang, det blir for dyrt for dem. Derfor er det begrenset.
Svenske serien " jordskudd"("jordskott") kan anbefales
https://www.youtube.com/watch?v=rZyVnXe3yV8
Vet dog ikke hvor den nå kan finnes/lastes ned fra