Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 8933
Hei! Lenhe siden jeg har lagd boot usb som funker. Trenger en bra torrent på win10 pro som funker.

Fant bare masse rart når jeg søkte.
Håper en av dere kan hjelpe.

Søk videre. Det finnes legit win 10 torrents.
Limited edition
Moff's Avatar
Det er bare å laste ned fra Microsoft direkte, her:
https://www.microsoft.com/nb-no/soft...load/windows10

Klikk på Last ned verktøyet nå og følg instruksjonene for å opprette en USB-stick. Dette vil gi deg både vanlig og Pro-versjonen i samme bundle, og du velger hvilken du skal ha når du installerer.

Deretter bør du jo ha en gyldig lisens for å få vekk vannmerket og kunne sette bakgrunnsbilde på maskinen. Du kan kjøpe en OEM-lisens til en hundrelapp eller to på nettsider som Kinguin eller tilsvarende, som fungerer helt smertefritt. De er ikke ment til denne typen bruk, men ingen legger merke til det. Jeg vil si det er en langt bedre løsning enn å bruke et tredjepartsprogram som mest sannsynlig ikke virker 100% bra. Husk også at du mest sannsynlig kan bruke eksisterende lisens hvis du har en legit kopi av Windows 8. De har sagt at dette ikke går an lengre, men jeg har gjennomført oppgraderinger fra 8 til 10 flere år etter at denne kampanjen visstnok skulle vært over.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du får også tak i Windows10 ISO på Microsofts sine sider.

For å lage ISOen bootable anbefaler jeg Balena Etcher, i nyere tid har denne fungert bedre enn Rufus jevnt over.
Så, jeg sletta unna pirat-request tullet ditt.

uansett, siden jeg tipper du ikke er innteresert i å betale spenn for Windows, last ned isoen fra microsofts egne sider som Moff sa, bruk etcher til å lage deg en usb stick med windows innstalasjonen på og innstaler, windows krever ikke lengre at man har valid key, du får lov å bruke hele OSet uten å betale, så lenge du kan leve med at du ikke får byttet skrivebordsbakgrunn etc.

Om du alikevel ikke syns det er bra nok, gå på ebay å kjøp deg en win10 key, de koster sånn typ 30 spenn, det har du råd til.

Om ikke, ta piratvaset en annen plass