Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1154
Min forkjærlighet for Harry Potter og "fantasy" kan ikke fornektes etter å ha vokst opp med HP, Ringenes Herre og Star Wars. Titt og ofte hører jeg nye soundtracks, og åpenbaringer nærer seg meg. Denne gang så jeg for meg en episk HP-video, og voilá; så det ble!

Klikk her for å se videoen!

Soundtracket heter "Land of Shadows," og er helt fantastisk for fantasy som Harry Potter.

NB! Se i HD og med god lyd, og for all del - vær glad i episk musikk og Harry Potter, så sitter du med en reel fordel.

- Din venn, Andreas.
Sist endret av Anjohan; 24. oktober 2013 kl. 13:34.
Fy faen det der var episk! Digga hvordan det var satt sammen med musikk, video og uttalelser fra de faktiske filmene. Creds!
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Fy faen det der var episk! Digga hvordan det var satt sammen med musikk, video og uttalelser fra de faktiske filmene. Creds!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker, sjef!
var utrolig fet, som "PopeSweet" sa så var det jævla fett med uttalelser fra filmen!
Sitat av aarlien Vis innlegg
var utrolig fet, som "PopeSweet" sa så var det jævla fett med uttalelser fra filmen!
Vis hele sitatet...
Bøyer meg i støvet!

Men setter også pris på konstruktiv kritikk om noen skulle ha noe! Ble slutten på videoen for brutal? Føler noe manglet der.
Fytti så bra! Jeg er selv STOR Harry Potter fan, tør ikke si hvor mange ganger jeg har lest bøkene og sett filmene.
Får helt gåsehud her jeg sitter.
VELDIG BRA!
Du har noe sånt som 18 harry potter-trailere på youtube-kontoen din. Til sammen er det i følge litt røff hoderegning nesten en time med trailere. Da begynner det å bli like mye trailer som en gjennomsnittlig spillefilm. Hva er egentlig poenget? De eneste som ser dem er jo folk som er relativt heavy potter-fans allerede og det er jo en gjeng som er lett å gjøre fornøyd siden det tross alt er snakk om barnefilmer... Hvorfor ikke lage noe som er litt mer utfordrende? Lag en god trailer for en dårlig film. Da vet du at eventuell ros du får ikke bare er folk som projiserer sin egen opplevelse av filmen over på ditt verk.