Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 7117
Sitat av EoT Vis innlegg
Nåvel, det er litt kjipt for eieren, og katta, selvsagt, men noen big deal er det da vitterlig ikke. Virkelig materiale for Verdens Gang? Neh. Kjipt for eieren, men de kan jo ikke skrive en artikkel hver gang noen har det litt kjipt. Fikk en bot for litt siden, jeg. Det var kjipt og en big deal for meg.

Er jo overpopulasjon av katter uansett.
Vis hele sitatet...
Det er overpopulasjon av mennesker også, skal vi begynne å skyte etter de også? Er jo kjipt for foreldrene om noen skyter etter ungene deres, men vi kan jo ikke forvente at media skal ta tak i det bare fordi det åpenbart er et brudd på norges lover..
Hvis noen hadde skuten katta mi hadde jeg ærlig talt sport vedkommende opp og skutt ham med luftgeværet.
Problemet er også betennelser en kule / skudd lufttgeværet vil gi, og over tid er det en risiko for blyforgiftning ettersom det bly i skuddet. Og i tillegg så er det dyremishandling, jeg hadde blitt forbanna på vedkommende
Trådstarter
8 0
Har blitt litt mistforståelser her. Jeg er ikke for dyremisthandling. Har aldri skutt min egen katt. Uansett hvor mye folk klager så kan jeg si at jeg har aldri påført katten min smerte. Ikke engang da den pisste i senga mi, så påførte jeg den ikke smerte. Noe som visse andre hadde gjort.
Tok visst litt feil når det gjelder smerte. Visste bare at for eksempel insekt har et helt annet nervesystem så tok en liten sjangs på at katter er helt annerledes enn mennesker. På en annen side så har man jo uttrykket om at katter har 9 liv. Noe som betyr at katter tåler mye juling, og det er sant. En venn av meg var i Stavanger en gang så såg han et skilt utenfor en dør der det stod at de ga bort en del kattunger. Så han bankte på og var jo den katte elskeren så fikk han med seg en liten kattunge. Når han kom på motorvegen så kasta han katten ut vinduet.

Tar i mot en del kritikk her ja når jeg leser innlegga. Men her sier tilsvarende som "hadde noen drept min katt så hadde jeg skutt dem". Det synes jeg at de skal ha en del kritikk for.
Tenkte å legge ut et bilde av meg og max (katten min), men tenkte at viss noen hadde kjent meg igjen så kunne jeg kanskje blitt skutt av luftgevær før eller senere :P
Du har ikke akkurat skaffet deg venner med måten du har formulert og ordlagt deg på.
Sitat av Torpedo Vis innlegg
Har blitt litt mistforståelser her. Jeg er ikke for dyremisthandling. Har aldri skutt min egen katt. Uansett hvor mye folk klager så kan jeg si at jeg har aldri påført katten min smerte. Ikke engang da den pisste i senga mi, så påførte jeg den ikke smerte. Noe som visse andre hadde gjort.
Tok visst litt feil når det gjelder smerte. Visste bare at for eksempel insekt har et helt annet nervesystem så tok en liten sjangs på at katter er helt annerledes enn mennesker. På en annen side så har man jo uttrykket om at katter har 9 liv. Noe som betyr at katter tåler mye juling, og det er sant. En venn av meg var i Stavanger en gang så såg han et skilt utenfor en dør der det stod at de ga bort en del kattunger. Så han bankte på og var jo den katte elskeren så fikk han med seg en liten kattunge. Når han kom på motorvegen så kasta han katten ut vinduet.

Tar i mot en del kritikk her ja når jeg leser innlegga. Men her sier tilsvarende som "hadde noen drept min katt så hadde jeg skutt dem". Det synes jeg at de skal ha en del kritikk for.
Tenkte å legge ut et bilde av meg og max (katten min), men tenkte at viss noen hadde kjent meg igjen så kunne jeg kanskje blitt skutt av luftgevær før eller senere :P
Vis hele sitatet...
Måten du uttrykker deg på er ikke særlig gunstig. Er det slik du ville fortalt og skikka barna dine? Katter tåler en del juling? det gjør barn også, skal man slå barn for det?

Kan si jeg skjønner et lite snev av poenget ditt, men vennligst uttrykk deg annerledes ellers vil du møte motstand.

Og han kompisen din burde fått samme behandling.

Man skal verne om sine egne. Hvis noen rører noen av bikkjene eller dyra mine så kommer jeg ikke til å trippe ned på politistasjonen for å levere en anmeldelse. Tar saken da i egne hender. Street justice er en glimrende måte å lære maktsyke idioter som tråkker på de stemmeløse.

Det er NULL verdighet i å mishandle dyr, barn, kvinner eller eldre..

Man skal respektere alt. Både svakere og sterkere.

heartslava.
Trådstarter
8 0
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Du har ikke akkurat skaffet deg venner med måten du har formulert og ordlagt deg på.
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å tro at jeg har venner?
Sitat av Torpedo Vis innlegg
Hva får deg til å tro at jeg har venner?
Vis hele sitatet...
Absolutt ingen verdens ting..
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Du skriver at du er for katte-mishandling, men du kommer likevel med påstander om at katter tåler skudd og lignende.
Sitat av Torpedo Vis innlegg
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10126191

Synest VG har veldig lite å skrive om. "katt skutt med luftgevær", akkurat som om det ikke har skjedd før. Har selv skutt noen katter med luftgevær i min yngre tid. Viss man skal skyte ett dyr med luftgevær så er en katt det minst gale man kan gjøre. Det synest hvertfall jeg.
Hva synest dere?

Edit: Det er ikke jeg som har skutt katten som er nevnt i artikkelen her på vg.
Vis hele sitatet...
Når du spørr hva vi synes må du ta de svarene du får.
Å sitere andre å kommentere på en barnslig og nedlatende måte er EKSTREMT lavt.
Du ba jo om en diskusjon når du spurte hva vi syntes.
OG, VI SYNTES IKKE NOE OM DET!!!!!
Torpedo er et velkjent troll og har blitt kastet ut flere ganger på fra freak sin irc kanal. Nå er han også kastet ut herfra.