Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 586
Hallo freaks

Har laget en handleliste for div deler jeg skal kjøpe for å bygge egen pc (takk frufsa)

Jeg trenger altså noen til å se over listen / fortelle meg om tingene vil passe i dette kabinettet om noen har noe erfaring med det.

Handleliste

På forhånd takk

BTW: Skal ikke ha den PSUen, men denne
Sist endret av SanderKulen; 9. august 2012 kl. 16:17.
Handlelisten fungerer ikke
Du er klar over at det er 2 PSU'er i listen, ja?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Du er klar over at det er 2 PSU'er i listen, ja?
Vis hele sitatet...
Ja det er jeg klar over, måtte endre listen fort fordi den ikke fungerte lol.
Skal bruke den som er nevnt i førstepost
Njaaa.. Klarte så vidt å presse et 6870 inn i kompisen min sin Guardian. (Deler av kjøleribben måtte kuttes av?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Njaaa.. Klarte så vidt å presse et 6870 inn i kompisen min sin Guardian. (Deler av kjøleribben måtte kuttes av?
Vis hele sitatet...
Hehe, daså.
I tilfelle, kunne dere anbefalt et kabinett som er godt med plass og ser bra ut (da helst med blå led).
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Hehe, daså.
I tilfelle, kunne dere anbefalt et kabinett som er godt med plass og ser bra ut (da helst med blå led).
Vis hele sitatet...
NZXT Phantom.
Gigantisk. Episk.

Elsker kabinettet. Beste jeg har sett. Stor plass. Veldig god kjøling. Gode muligheter for cablemanagement. Ser drit bra ut!
Sitat av Claryn Vis innlegg
NZXT Phantom.
Gigantisk. Episk.

Elsker kabinettet. Beste jeg har sett. Stor plass. Veldig god kjøling. Gode muligheter for cablemanagement. Ser drit bra ut!
Vis hele sitatet...
Hjeeeertlig
Den PSU'en lager en god del lyd, bare så du er klar over det, det eneste jeg hører fra mitt stille bygg, er dessverre PSU'en...
Sist endret av Julenisse97; 9. august 2012 kl. 17:42.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
NZXT Switch 810, hvitt- ELSKER det!