Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1705
Dose: 2g hver med sopp av ukjent type(muligens flein)
0,5g med Hasj i to jays

Vårtur: I går skjedde det to herlige ting. For det første ble jeg Vif, og for det andre ringte en venn og fortalte han kunne hooke opp sopp. Da jeg kom hjem fra jobb ringte han meg. Han skulle ture med noen andre så jeg ringte Formen(fra nFF). I halv 11-tiden ble jeg hentet av Formen og vi kjørte til han. Soppen var allerede delt opp og vi sitter og drikker den med et par glass vann. En vennine av oss innom. Hun har ikke noen planer for kvelden så hun henger litt hos oss. La oss kalle henne L. Vi venter på at det skal begynne og i mellomtiden mekker jeg opp to jointer.

+15min: Vi begynner å merke en svak kribling i beina. Alt er ikke lenger som det skal være. Jeg kjenner at ting begynner å skje. Vi går ut på terassen og røyker en jay.

+40min: Nå begynner vi å komme skikkelig inn i det. Vi har bare ligget og hørt på Infected Mushroom. Greia var den at det var Formen som skrudde på musikk, og jeg trodde det var noe Infected som jeg ikke hadde hørt før. Jeg synes det var verdens vakreste musikk og lurte på hvilken cd vi hørte på. Gjett om jeg ble sjokka da jeg fant ut at han spilte fra min iPod. Vi går ut på terassen og røyker den andre spliff’n. Jeg ser for meg Formen som en skogsalv som sitter på en terasse oppe i et flere hundre meter høyt trehus. Sånn ewok-village aktig. L ligner litt på en lur katt. Så gikk vi inn igjen og hørte på mer Infected Mushroom. Rommet er nå blitt temmelig stort og alt puster og pulserer. Formen er i sin egen verden, mens jeg prater litt med L.

+1t&30min: L ligger og sover på sofaen mens jeg og Formen er inni hver vår egne verden. Formen har fått oppheng i en liten kube som man kan forandre form på. Jeg ligger bare og føler meg smart, og tenker på loka ting. Plutselig blir musikken veldig mørk og fucka, og jeg får dritnoia i et par sekunder. Instinktivt går jeg bort og skrur på mer lys og skrur av iPod’n. Formen ville heller ikke høre mer musikk, så vi går til datarommet. Der skrur vi på en musikkvideo av Paffendorf med Crazy, Sexy, Marvellous. Det er en dancelåt, men det er musikkvideoen som er den kule. Masse digge damer som danser rundt. Vi satt og så på den en del ganger før vi finner ut av vi skal sprenge fyrverkeri. Formen hadde noen 150kroners raketter og noen små batterier fra nyttårsaften.

+2t: L går hjem for å sove mens vi stikker til en plass i nærheten. Formen har med musikk, mens jeg glemte iPod’n. Det ender med at Formen toger av gårde med rakettene, mens jeg vimser litt etter. Jeg holder på å le meg i hjel, for Formen var ubeskrivelig morsom. Han går sykt fort og jeg blir hengende litt etter. Plassen ligger inni en liten skog så for å komme dit må man gå en liten sti. Siden jeg går et stykke bak Formen, forsvinner han før jeg kommer til skogen. Da jeg kom inn ble det plutselig HELT stille. Jeg kom til et kryss. Det var helt nesten helt mørkt, og jeg kunne bare se hvor jeg kom fra og en annen sti. Stien til plassen var helt mørk. Der sto jeg en stund for å bestemme meg hvor jeg skulle gå. Jeg har vært på den plassen utallige ganger før, men nå ble jeg plutselig i tvil hvilken vei jeg skulle ta. Alle så like spennende ut. Jeg bestemmer meg for å ta den riktige og møter Formen igjen midt ute på plassen. Så går videre til et sted som vi kaller Utsikten. Her har vi utsikt utover store deler av Asker, Bærum og Oslo. Vi møter to bekjente som har kommet for å se på showet. Formen går og setter den første raketten i bakken. Den sitter for hardt til å ta av så den eksploderer 5m unna oss. Husker jeg løp med de sykeste lysglimtene bak meg, og ildkuler flyvende fordi meg. Tenk deg følelsen når jeg i tillegg var på sopp Vi går tilbake på plassen for å fyre opp neste. Denne går rett opp og eksploderer i et sinnsykt lysshow. Så fyrte vi opp de to siste og stakk hjem.

+2t&30: Begynner å merke at det går litt nedover nå. Vi skrur på Paffendorf et par ganger til før vi ser på trailere. Vi så trailere i en time, og alle var like spennende og like kule. Fikk mest oppheng i en film som heter District B13. En fransk film med de parkour-gutta. De som sprette og hopper rundt i byen.

+3t&30min: Vi er nå relativt slitne og på god vei ned. Nå sitter vi bare og prater og loker på pc’n.

+4t&30min: Sola er stått opp og vi er nesten helt normale. Det er knallbra vær og jeg bestemmer meg for å gå hjem. En tur som ca. tar en time. På denne turen hørte jeg på litt musikk og var superglad at jeg hadde hatt en kul tur og at jeg bor i Norge

Alt i alt ble det en chill tur. Ikke så heftig som jeg ønsket med greit nok. Vi kom til lvl.3. Fyrverkeri og sopp er foresten en temmelig heftig kombinasjon
Kul rapport, enda en grunn til at jeg har lyst til å prøve sopp
bra rapport! gleder meg til jeg skal trippe på Hurumlandet i sommer!
haha, morsomt
Triprapporter ER morsomt å lese;D