Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1062
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk et brett med 5mg Attentin.
Jeg så det var den laveste dosen utskrevet på felleskatalogen.
Kan man få noe "speed" følelse av disse?

Takk for svar.
4-5 stykker burde gjøre deg rimelig våken og motivert hvis du ikke har toleranse!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen toleranse her, da tar jeg det en kveld det passer. Takk @krystallkongen.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste tre stykker en gang, jeg ble definitivt speedet. Jeg har ganske mye erfaring med amfetamin/ metamfetamin, og jeg ble overrasket over effekten kun 15mg dextroamfetamin hadde på meg.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da starter jeg rolig.
Sier litt om hvor dårlig kvalitet det er på amfetaminen på gata når folk propper i seg 0,2g og blir OK speeda også får man ekte vare (Attentin) og da holder det med 15-50mg alt ettersom.
Og spør du meg er rusen Attentin gir mye renere og lettere å sove på 7-8 timer etterpå!
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hender jeg tar en halv attentin for ekstra kick på arbeidet, når jeg virkelig må levere.

Holder som regel med en halv, pluss redose med resten etter noen timer.


Har tatt en halv attentin i kombinasjon med alkohol også, det var nok for å få fart på festen.

Men nå bruker jeg ikke amf elns ellers.
Det er utrolig hvor godt bare 5mg rein dexamf funker egentlig, fem+ sånne er konge på tidlig morgen. Spar noen til å ta rett etter du våkner en dag, og så ta en god kopp kaffe. Det skulle jeg gjerne hatt nå..... Fin måte å starte dagen, og slike medisiner er mye snillere nedtur på en gatespeed.

s