Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 5252
Så, jeg har spunnet opp en ny Rust server, og tenkte jeg ville dele den her. Serveren er HELT ny, og dermed er population deretter, men jeg anntar dette tar seg hvertfall en del opp iiløpet av relativt kort tid.x

Serveren kjører følgende modifikasjoner :x

-3x loot, på både komponenter og ressurser.

-Halvert crafting tid på alt

-Alle har tilgang til alle blueprints

-Litt kortere netter, litt lenger dager

Planen er å wipe serveren hver 14. dag. Altså hver første og tredje Torsdag hver uke. Dette kan endre seg.x

Vi har en helt nystartet discord server her :xhttps://discord.gg/N2Htx5X
Serveren ligger under modded seksjonen ingame, og kan finnes med navn :x
[EU] Rust gaming community 3x Server NO BPS
ELLER følgende kommando i console : client.connect 51.175.27.93:28015

Ettersom en spillerbase kommer, noe vi håper på, kan det bli endringer etterhvert på serveren, ettersom tanken er at spillerene selv skal bestemme hvordan serveren skal kjøres. Men for nå, er det slik som det står over.x

Serveren er hostet i Norge på hardware jeg selv eier. Ikke en shady virtuell maskin på desktopen min, men heller en dedikert server på god fiberlinje. For de interesserte, så kjøres den faktisk på følgende hardware :x

Dell poweredge R620

-2 x Intel xeon 2680 cpus, totalt 16 cores, 32 threads

-128gb ddr3 ecc ram

-3stk ssd disker i raid-5 til system

-5stk 5TB hdd i raid-5 som lagringx

-500/500 fiberlinje, plassert i Østfold, Norge.x

Håper å se deg ta en tur!x