Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 762
Har nå laget en ny mix og prøvd å forbedre mine tidligere feil. Jeg synes jeg har lykkes godt, men er fort gjort å få et litt for positivt syn på noe man har laget selv. Var det som skjedde på den forrige mixen. Var litt for glad for at jeg fikk til overganger som hørtes bra ut, så jeg glemte helt å holde intensiteten oppe. Har jobbet med det nå og forhåpentligvis lykkes bedre.

Nå som sist er jeg keen på litt feedback. Rop ut om det er noe dere ikke liker eller synes kunne blitt gjort bedre. Har ikke noe imot kritikk, den må bare være konstruktiv. Om dere bare poster den sugde så trenger dere ikke poste i det hele tatt. Ros er jo selvfølgelig ikke til å forakte. Håper denne mixen gjør seg fortjent til det.

Tracklist:
Space Buddha - Land of The Wolves
Space Buddha - Full Circle
Han Solo - Fenix(Han Solo Remix)
Han Solo - Smoke it
Children of the Doc - Bionic Bong(GMS Remix)
Bigago vs. Dynamic - Big Ben
Alien Project - Fantasy
Oforia - Spiders
Xerox & Illumination - Night Shift(Remix)
F.F.T - Ak-47(F.F.T Remix)
F.F.T - Psychomedy Central
Cycle Sphere vs. Eskimo - Call it what you want(Bigabo Remix)
Central Processing Unit - Peak Detector
Central Processing Unit - Killer Rabbit
Central Processing Unit - Processing Unit
Neuromotor - Ticket to the Highway
Darkpsy - Stress
Highcosmos - Killer Track

DL-mirrors:
http://www.megaupload.com/?d=EK6PYFPH
http://rapidshare.com/files/17389853...tasia.mp3.html
http://www.sendspace.com/file/86gmu2
Yees! Jeg digget absolutt alle låtene, så utvalget ditt var ikke dårlig i det hele tatt. Nå husker jeg ikke nøyaktig hvor overgangene dine fant sted siden det er noen dager siden jeg hørte gjennom hele, men såvidt jeg husker var vel stort sett alle overgangene godt gjennomført. Noen av overgangene var ikke like flytende men ganske merkbart, kan dessverre ikke peke ut hvilke av overgangene som ikke var like gode tho. Men når jeg ikke fulgte godt med på hvor overgangene var merket jeg ikke noe som helst før jeg allerede var et stykke ut i den nye låta. Jeg synes du har vært flink, og jeg likte også at intensiteten bygde seg opp og mixen på sett og vis ble litt "mørkere". Selvfølgelig noen justeringer som kan bli gjort her og der, men det er sånt som kommer med =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
P.g.a. laber respons sendte jeg den heller til di.fm. Om den var god nok yil å spilles der kunne jeg vite at jeg har forbedret meg til det positive. For de som har lyst til å høre så er det bare å tune seg inn på psykanalen til di.fm kl. 20.00 førstkommende tirsdag. Her er link til kalenderen deres.
Wow, takk for at du bumpet den. Lastet den ned, og hørte igjennom i går. Dette er drøyt Har ikke hørt noen av låtene før, men du har tvunget meg til å sjekke ut de fleste av navnene på lista di! Kudos