Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 745
Hei jeg har prøvd litt xanor de siste dagene mot min panikkangst.funket fantastisk. Tatt kanskje 2,5 MG. Hvor mye skal taes for at det er farlig? Har fri imorgen å har 100 tabletter på 2mg. Anyone? Jeg vil bare teste åssen rusen er på det. Har prøvd det meste før. Kokain speed mdma sopp ja... det meste

Har ikke merket noe sørlig av rusen bare litt avslappet. Hvor mye kan jegvtabuten at det er farlig?
Sist endret av Philsickle123; 26. januar 2020 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal ikke være særlig giftig viss det er kun det du tar. Men med tanke på hvor mye dumt du kan finne på kan det jo bli farlig. Men å blande med alkohol og andre stoffer kan være veldig farlig.

Bare ta et par stykker, er mer rusa enn du tror selv..
Sist endret av Angstmann11; 26. januar 2020 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig rus da du ikke merker mye til det selv, men samtlige som er i kontakt med deg vil merke at du er fucked up.

Skjønner faen ikke at xanor skal være så pop om dagen
Men pillene er 2mg hver. Skal jegvtab2 da? Altså 4 MG? Åndet er grei rus
Anonym bruker
"Sprudlende Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på om du har toleranse. Selv har jeg middels toleranse og får en god ro av 2 mg
Anonym bruker
"Sprudlende Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta heller lite og vent en time eller to før du tar mer om du ikke merker noe særlig. Dette er svær avhengighetsskapende medisiner som er jævlig å seponere
Jeg har hattvtatt kanskje tilsammen 6mg iløpet av hele dagen.

Skal ikke ta mer nå. Men var nysgjerrig pånrusen bare. Har det på resept. Skal ta 2 MG hvis panikk anfall. Har ikke merket noe da. Men angsten ble borte. Dette er et engangstilfelle hvor jeg bare ville sjekke. Har ikke blandet med noe annet. Ville aldri gjort det

Ville bare vite om jeg burde være bekymret med inntaket? Er med en kompis og han til 4 MG altså 2 piller
Sist endret av Philsickle123; 26. januar 2020 kl. 21:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Philsickle123 Vis innlegg
Har ikke merket noe da.
Vis hele sitatet...
Du merker det i morgen når du går inn her og leser postene dine
Men har tatt 4 mg før andre dager panikken merket noe sørlig. Er ganske stor kroppsbygging. Derfor jeg prøvde 6mg idag. Spørsmålet er: er det noe sørlig farlig med 6?

Tatt 4 mg før. Uten sørlig rus. Tok 6 mg nå idag over en periode. Men det er vel ikke krise mye er spørsmålet? Jeg veier 98kg så er ikke så liten. Pluss har en del ruserfaring.

Bør jeg være bekymret ja/nei

Altså ikle tatt 6mg på engang kanksje typ 6 timer
Sist endret av Philsickle123; 26. januar 2020 kl. 22:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er det mer snakk om en nordvestlig rus
Hva vil det si? Lite vage savr her. Kan jeg bare slappe av åndet får bra? Eller burde jeg ta fingern i halsen?

Få det ut igjen hvis det er farlig mye med 6mg
Sist endret av Philsickle123; 26. januar 2020 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ydmyket Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
6mg er ganske ufarlig, mulig hukommelsen din er svekket nå og du husker lite imorgen. Ville aldri oversteget 6mg med mindre du vet hva du gjør og har toleranse.

JA, du kan ta det helt rolig mtp doseringen 6mg.

Og som nevnt les gjennom innleggene dine imorgen og innse hvor rusa du egentlig har vert.

Kos deg videre
Anonym bruker
"Vanskelig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal ekstremt mye til å dø av xanax/xanor(alprazoloam) alene. I noen stater i USA er 3x2mg en helt normal dose som blir utskrevet av doktorer. Toleranse til benzo stiger veldig raskt og forblir. Altså man føler ikke samme effekt av samme dose etter xx måneder bruk.

6mg Alprazolam er en veldig høy dose og fra en med erfaring er ikke benzo løsningen. Abstinensene ved nedtrapping/stopp er abstinensene brutal(i noen tilfeller dødlige) om du fortsetter på denne dosen.
Men skal bare gjøre det denne ene gangen. Sånda går det greit?
Anonym bruker
"Vanskelig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det går greit,ingen fare. Men ikke la det bli en vane. Og les deg opp på benzodiazepiner.
Takk for svar ��