Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7672
Skal reise på lørdag, og lovte min venn å bringe han noe jævla sterk snus, så planla å bestille Siberia snus, men har helt glemt det. Nå er det bare et par dager igjen til reise, og kan derfor mest sannsynlig ikke bestille på nett og forvente å få den inntil da. Er det noen fysiske butikker som selger dette nær Oslo-området?
Tror de har det de fleste steder? Her jeg bor er den på Narvesen og en sånn lokalbutikk
Seriøst? Var på Narvesen ved Furuset og der hadde de ikke... Har vel ikke noe imot å si hvilken Narvesen det var på? :P
Sist endret av Mili1995; 20. desember 2017 kl. 20:20.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siberia kan være stress å få tak i ettersom at alle butikker ikke har den.

Du har General G3 Volt Super Strong til backup da. Den er nesten like sterk som seberia tror jeg, og selges i neste alle butikker/bensinstasjoner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siberia kan være stress å få tak i ettersom at alle butikker ikke har den.

Du har General G3 Volt Super Strong til backup da. Den er nesten like sterk som seberia tror jeg, og selges i neste alle butikker/bensinstasjoner.
Vis hele sitatet...
General G3 Volt super strong (riktignok G3 VOLT Super Strong Slim White Dry) som er meg kjent den sterkeste i G3 serien, er en veldig sterk snus, ja. Denne inneholder 26 milligram nikotin per gram tobakk. Den kan derimot ikke måle seg med Siberia, som har utrolige 43 mg/g nikotin. I tillegg til å ha slik en enorm nikotinkonsentrasjon er posene nesten dobbelt så store som vanlige poser.

Et annet alternativ er Thunder X som har en vansinnig nikotinkonsentrasjon på 45mg/g. Denne har jeg ikke prøvd selv, og jeg vet ikke noe om størrelsene på posene.

Selv om Thunder X kanskje har den høyeste nikotinkonsentrasjonen vil muligens siberia, med dens størrelse tatt i betraktning kuppe tronen som verdens sterkeste snus. Dette er en snustype som gir den vanlige snuser et dundrende nikotinsjokk, og har du den i for lenge, en voldsom syke. Det er helt klart en artig snus å være i besittelse av, men i lengden blir det for min del, og for mine venner - en aldeles for sterk snus.
Sitat av Relevant Vis innlegg
General G3 Volt super strong (riktignok G3 VOLT Super Strong Slim White Dry) som er meg kjent den sterkeste i G3 serien, er en veldig sterk snus, ja. Denne inneholder 26 milligram nikotin per gram tobakk. Den kan derimot ikke måle seg med Siberia, som har utrolige 43 mg/g nikotin. I tillegg til å ha slik en enorm nikotinkonsentrasjon er posene nesten dobbelt så store som vanlige poser.

Et annet alternativ er Thunder X som har en vansinnig nikotinkonsentrasjon på 45mg/g. Denne har jeg ikke prøvd selv, og jeg vet ikke noe om størrelsene på posene.

Selv om Thunder X kanskje har den høyeste nikotinkonsentrasjonen vil muligens siberia, med dens størrelse tatt i betraktning kuppe tronen som verdens sterkeste snus. Dette er en snustype som gir den vanlige snuser et dundrende nikotinsjokk, og har du den i for lenge, en voldsom syke. Det er helt klart en artig snus å være i besittelse av, men i lengden blir det for min del, og for mine venner - en aldeles for sterk snus.
Vis hele sitatet...
Jepp, vennen min er en storrøyker, og sa at han umulig, uansett styrke kan få nikotinsjokk. Vil gjerne vise han hvor feil han tar hehe. Men var innom et par narvesen sjapper og bensinstasjoner. Ingen hadde. Det sterkeste de hadde på lager var G3 Volt. Må derfor mest sannsynlig helt til Svinesund hvis jeg vil få tak i det...
"Majoren" på Majorstuen har alt av snus, alle former for Siberia Den ligger rett ved trappen der, til høyre.