Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4424
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Jeg bor i nærheten av en skog, jeg har tenkt på dette mange ganger før, men har ikke særlig peiling på dette egentlig. Kan jeg plante dette hvor som helst i skogen, så lenge det tiltrekker seg vann og solskinn? Og hva er alt jeg trenger til dette?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du har planter hjemme som er klar til å settes ut nå, vill jeg nesten si at du er forseint ute denne sesongen
jeg satte ut 6 autoflowers på 17.mai for ett par år siden. disse hadde stått i vinduskarmen i 2uker ish først.
endte opp med i overkant av 100g tørket frisk nature-pot i slutten av juli / tidlig august.
Sitat av wizkhalifa Vis innlegg
jeg satte ut 6 autoflowers på 17.mai for ett par år siden. disse hadde stått i vinduskarmen i 2uker ish først.
endte opp med i overkant av 100g tørket frisk nature-pot i slutten av juli / tidlig august.
Vis hele sitatet...
Hvordan ble kvaliteten? Sammenliknet med det beste du har røyka
For et par år siden plantet jeg et frø som jeg fant i en bud, hadde den i en gul bøtte. Den vokste som fader, og ble ordentlig stor. Hadde ikke sett det for meg, var mer som et prøveprosjekt som var på godt vei til noe røykbart.

Dog, kan hende at blomstringen ikke hadde skjedd mtp 12 timer lys for deretter 12 timer igjen med mørkt. Noe den Norske naturen ikke har.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med mindre du har planter hjemme som er klar til å settes ut nå, vill jeg nesten si at du er forseint ute denne sesongen
Vis hele sitatet...

De fleste steder i norge blir det svært ofte frost en gang i mai, så det er definitiv ikke trygt å sette ut planter nå. Du kan sette ut plantene du sår nå, i slutten av mai, det er passe