Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2316
Hei, har litt 2cb liggende som jeg har begynt å mistenke det er noe galt med..
Den fungerer egentlig sånn som den skal rusmessig, men det som går igjen hos meg og de jeg tok det med er både kvalme og oppkast, selv på små doseringer(både nasalt og oralt).
Det er også noe som føles litt snodig i forhold til andre batcher jeg har prøvd, da den føles litt mer kjemisk og "skitten" ut på en måte.

Det jeg egentlig lurer på er om jeg kan rense 2cb på samme måte som f.eks amfetamin?
Sist endret av EyesWideShut; 8. juni 2015 kl. 03:20.
Tror ikke det vil hjelpe særlig. 2cb er aktivt i så små doser at eventuelle urenheter av annen art ville hatt vanskelig for å fremkalle betydelig fysiologisk effekt. Det måtte i så fall vært tilsatt med den hensikt å gjøre deg dårlig, ikke øke profitt. ...Noe som er rimelig uvanlig, gitt at det ikke foreligger personlige heller enn økonomiske incentiver for urenheten.

At 2c-stoffer fremkaller kvalme og oppkast er det jo liten tvil om, og at denne effekten varierer noe mellom de forskjellige 2c-x'ene finner jeg det naturlig å anta. Utifra det du beskriver så ville jeg følgelig gått ut ifra at det er snakk om et annet 2c-stoff.

..Hvilket har jeg ingen forutsetning for å si noe om, men det tilsier uansett at rensemetoder ikke vil fungere.
Sist endret av Tøffetom; 8. juni 2015 kl. 04:31.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tror ikke det vil hjelpe særlig. 2cb er aktivt i så små doser at eventuelle urenheter av annen art ville hatt vanskelig for å fremkalle betydelig fysiologisk effekt. Det måtte i så fall vært tilsatt med den hensikt å gjøre deg dårlig, ikke øke profitt. ...Noe som er rimelig uvanlig, gitt at det ikke foreligger personlige heller enn økonomiske incentiver for urenheten.

At 2c-stoffer fremkaller kvalme og oppkast er det jo liten tvil om, og at denne effekten varierer noe mellom de forskjellige 2c-x'ene finner jeg det naturlig å anta. Utifra det du beskriver så ville jeg følgelig gått ut ifra at det er snakk om et annet 2c-stoff.

..Hvilket har jeg ingen forutsetning for å si noe om, men det tilsier uansett at rensemetoder ikke vil fungere.
Vis hele sitatet...
Han som hadde 2cben, eller eventuelt om det er et annet 2c stoff (har ikke tilgang på eztest nå, så kan jo ikke vite det med 100% sikkerhet) sa at han hadde fått noen klager på den.
Men jeg tror heller ikke det er noe blandet i den, men har aldri brukt å oppleve noe kvalme på 2cb tidligere, så stusset litt på at både jeg og de andre ble kvalm/måtte spy ved flere individuelle anledninger, så er derfor jeg begynte å tenke på at det kunne være noe med stoffet heller.

Er såpass lite igjen av det nå at jeg tviler på at jeg orker å kjøpe noe testkit, men skal vurdere det til neste gang
Sist endret av EyesWideShut; 8. juni 2015 kl. 05:10.
Det som er så kjipt for tiden er at 2c-serien er illegal i Kina også, hvor mange av vendorene får sine saker fra. Nå er det likevel slik at mange av dem likevel lager det, og sender det utenlands uten returaddresse slik at de ikke får noen risiko.

Derimot er det flere av dem som blander 25x-NBOME med pulver slik at doseringen er nesten lik. En vendor har innrømt dette til meg da jeg sa at jeg ville teste stoffet når det kom frem og at jeg ville kjøpe andre varer så lenge de var ærlige.

Den forrige batchen jeg bestilte for et år siden føltes..feil. Da jeg sniffet fikk jeg ikke den lange 20 minutter smertehelvete jeg har fått før, men en comeup som var faktum ca da smerten gikk vekk. Istedetfor var det som jeg ble truffet av et tog, og virkningen tok nesten 10 sekunder etter jeg sniffet det. Det var kaotisk, før det ble morsomt. En står og spyr i vasken,en spyr ut vinduet, en spyr i toalettet. Etter det senere på kvelden hadde jeg veldig vanskelig for å se ordentlig detaljer, når vi var ute så var det vanskelig å se glassbordet foran meg og jeg måtte ha hjelp med å sette ølen på plass. Andre aspekter av det føltes ut som 2c-noe, men jeg mistenker at det var 25noe.

Edit: Første linje i siste paragraf skulle det stå: Da jeg sniffet det fikk jeg ikke det lange smertehelvete jeg har fått før med et comeup som var faktuk ca da smerten gikk vekk. Dette var altså slik jeg har opplevd at ordentlig 2c-x føltes.
Sist endret av Picard; 8. juni 2015 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Det som er så kjipt for tiden er at 2c-serien er illegal i Kina også, hvor mange av vendorene får sine saker fra. Nå er det likevel slik at mange av dem likevel lager det, og sender det utenlands uten returaddresse slik at de ikke får noen risiko.

Derimot er det flere av dem som blander 25x-NBOME med pulver slik at doseringen er nesten lik. En vendor har innrømt dette til meg da jeg sa at jeg ville teste stoffet når det kom frem og at jeg ville kjøpe andre varer så lenge de var ærlige.
Vis hele sitatet...
Kjedelige greier..
Tviler dog på at det 25x nbome i dette tilfelle, da rusen var relativt kort( gikk fra ruset til "nyktern" på 3-4 timer) og hadde definitivt alle visualsene som hører til et 2c-x stoff og minnet ikke mye om 25i nbome som jeg har tatt tidligere(med unntak av noen likhetstrekk så klart).

Har egentlig aldri tenkt at noen orker å buffe ut eller eventuelt bytte ut 2cb med et annet stoff, men jeg er ikke overrasket akkurat..

Edit: så ikke siste del av innlegget ditt når jeg kommenterte, og må si jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, bortsett fra at den her svei som faen.. fikk nesten litt dårlig samvitighet ovenfor nesa mi..

Prøvde faktisk å skrive ned tidspunkt på dosering, og når det begynte å fungere.
Kom ikke så spesielt langt før jeg begynte å bli kvalm å måtte avbryte.
Kjente de første effektene etter 5 minutt(nasalt), ble litt energisk og varm, og etter 8-10 minutt fikk jeg noen synsendringer, og puppilene mine begynte å utvide seg.
Etter det så gikk det vel kanskje 10 minutter til før jeg måtte spy, så tok omtrent 20 minutter før kvalmen ble for ille.
Sist endret av EyesWideShut; 8. juni 2015 kl. 05:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er kjedelige greier og ikke vite sikker lengre hva man får.. Jeg må gå til innkjøp av en testkit neste gang jeg kjøper noe merker jeg da man aldri vet for sikkert lengre, bare de har en som kan markere forskjell på 25x og 2c-x.

Jeg husker "back in the day" når vi tok 2c-x så var det 20 minutter med smerte i nesen og en sakte come up. Derimot forrige gang jeg bestilte en batch fra Kina, så fikk jeg akkurat den samme feelingen som jeg nevnte med en nesten instant rush, litt sånn som din opplevelse men det virket som om vi akkurat hadde sniffet deg og holdt oss for nesen av smerte, før effektene plutselig satt i gang.

Jeg sjekket nettopp litt opp på nettet ang. lengde. 25b var visst opptil 18 timer. mens 25i kunne være 4-5 timer nasalt.

Hvordan var resten av opplevelsen din? Jeg merket også at det kjentes litt dirty og urent ut, jeg fikk ikke mye visuals men mer et forstyrret blurry synsfelt. Resten av rusen kjentes derimot veldig lik, lattern satt løst og de merkeligste ting fikk oss til å ligge på gaten og vri oss i latter.

Når jeg kom tilbake til Norge og tok det med kompiser, så tok vi det oralt i mindre doser og da merket jeg ikke så mye av forskjellene faktisk.

Er vel bare en ting vi kan ta med oss, og andre som leser dette; testkit. RC bransjen blir mer og mer skrupuløs, når lover blir passert som banner substansene vi elsker og som de tjener penger på.
Sist endret av Picard; 8. juni 2015 kl. 06:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er kjedelige greier og ikke vite sikker lengre hva man får.. Jeg må gå til innkjøp av en testkit neste gang jeg kjøper noe merker jeg da man aldri vet for sikkert lengre, bare de har en som kan markere forskjell på 25x og 2c-x.

Jeg husker "back in the day" når vi tok 2c-x så var det 20 minutter med smerte i nesen og en sakte come up. Derimot forrige gang jeg bestilte en batch fra Kina, så fikk jeg akkurat den samme feelingen som jeg nevnte med en nesten instant rush, litt sånn som din opplevelse men det virket som om vi akkurat hadde sniffet deg og holdt oss for nesen av smerte, før effektene plutselig satt i gang.

Jeg sjekket nettopp litt opp på nettet ang. lengde. 25b var visst opptil 18 timer. mens 25i kunne være 4-5 timer nasalt.
Vis hele sitatet...
Hmm, ble du "couch-locked" av den batchen du prater om? Husker jeg har tenkt tidligere når jeg har tatt 2cb at det må være perfekt å rave/danse på, men har ikke helt fått den samme følelsen nå egentlig.
Spesielt den siste gangen da jeg kun tok 12mg, følte mest for å ligge på sofaen å se på tv, prøvde også med litt musikk men fant ikke noe som traff formen, og det tok sikkert nesten 2 timer før jeg følte for å røre på meg, noe som var kjedelig da planen egentlig var å gå en tur ute i fin været...

Edit: fikk ikke med meg siste delen av innlegget ditt igjen, enten så driver telefon min å ruller eller så er det du som legger til posten :P

Resten av turen var egentlig litt små ubehagelig, følte meg små stresset, og klarte ikke helt å legge fra meg den tanken.
Hadde noen synsbedrag og skarpere farger, men vil ikke kalle det hallusinasjoner da det var kun ting som rørte litt på seg.
Ble også ganske stiv i muskulaturen, og i hendene og følte meg litt som en 50-åring en stund :P
Sist endret av EyesWideShut; 8. juni 2015 kl. 06:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Faen, noen av symptomene du nevner kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Det med å bli stiv i muskulaturen og kjenne seg som en 50åring var noe vi alle merket tror jeg, gjorde mye merkelige bevegelser med armene og sånt for å "strekke på oss". En annen ting jeg kjente, som jeg nevnte tidligere, var at istedetfor visuals så ble synsfeltet mitt bare veldig blurry. Oppturen var også veldig rask og ingen av oss koste oss spesielt den første timen. Kompisene mine spurte meg om jeg er sikker på at dette er 2c-b, og de hadde prøvd det et par ganger før, men ikke like mye som meg. Jeg fikk ikke noen av de deilige aspektene jeg husker fra tidligere med hvor musikk bli utrolig deilig og slikt heller nei.

Jeg ble derimot ikke helt couch locked, men å gå ut døren til "the outside" var en jævlig tøff beslutning og ta der og da fordi vi var så tura :P Men veldig deilig.

Jeg mistenker sterkt, og har fått bekreftet, at kinesiske wholesale steder selger 25i med pulver slik at doseringen er "noen lunde lik". Jeg håper likevel at de fleste vendorene er proffe nok til å sjekke sakene sine, og at det fortsatt er mange whole sale steder i Kina som selger de ulovlige substansene så lenge pakkene skal utenlands. Fordi jeg har lyst å få tak i ordentlig 2c-b og 2c-i før de blir umulig å få tak i :/

Nå legger jeg til en del her en gang til;

Fra wikipedia om 25i
The harm-reduction website Erowid states that 25I-NBOMe is extremely potent and should not be snorted as this method of administration “appears to have led to several deaths in the past year.”[17] Several non-fatal overdoses requiring prolonged hospitalization have also been reported.[6][7][15]
Vis hele sitatet...
Jeg vet at når jeg snortet produktet jeg fikk, var effektene veldig ulike det jeg har opplevd tidligere slik jeg beskrev ovenfor. Derimot når jeg tok det oralt så fikk vi alle hyggelige opplevelser.

Jeg er rimelig sikker på at det jeg fikk ikke var 2c-b, men heller 25ettellerannet, og at den gangen vi snortet det så opplevde vi effektene og onset så raskt og ubehagelig på grunn av dette.
Sist endret av Picard; 8. juni 2015 kl. 06:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Stiv i muskelaturen og en litt skitten og ekkel følelse høres ganske ut som 25-x spør du meg, uten at det er veldig lett å identifisere stoff ut ifra det som blir beskrevet her.
Og snorting er kanskje ekstra ille med 25x stoffene, jeg antar at på grunn av at det er aktivt i så små mengder så absorberes det kanskje fortere også. Derfor merket jeg forskjellene veldig godt den gangen vi snortet det, men hadde hyggeligere turer etterpå da vi tok det oralt.
Jeg hadde jo to turer sammen med deg av samme batch, EyesWideShut. Men jeg syns det er veldig vanskelig å si da jeg tok litt for mye MDMA den siste gangen. Og den siste gangen kan jeg faktisk si at turen minnet veldig om 25C-NBOMe. Er ikke godt å si uten å ha testet det først. Dette med musklene har jeg tenkt litt på før, faktisk. For min del har jeg aldri fått dette. Kroppen min føles ut som den blir pakket inn i et mykt teppe eller senket ned i varmt, behagelig vann. Men eksen min opplevde stadig fascikulasjon (muscle twitching), og det er vanlig på 2C-B. Bli stiv og slikt vet jeg ikke med. Når det gjelder oppturen syns jeg alltid at 2C-B treffer meg som et tog i trynet, akkurat som de andre stoffene. Det kan jo være fordi jeg snorter, dog. Å spy er jo derimot helt vanlig, da. Jeg blir mer overrasket over å ikke kaste opp enn å gjøre det. Ble edru relativt raskt også. Helt innenfor vil jeg si. Men kan si meg enig i at det muligens er noe som skurrer her. Det føltes litt feil den andre gangen, faktisk. Altså, hvordan jeg opplevde effektene.

Ugh, alt jeg klarer å tenke på nå er neongrønt spy. Når oppkastet ditt ligner noe farlig som kan brukes til kjemisk krigføring..
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg hadde jo to turer sammen med deg av samme batch, EyesWideShut. Men jeg syns det er veldig vanskelig å si da jeg tok litt for mye MDMA den siste gangen. Og den siste gangen kan jeg faktisk si at turen minnet veldig om 25C-NBOMe. Er ikke godt å si uten å ha testet det først. Dette med musklene har jeg tenkt litt på før, faktisk. For min del har jeg aldri fått dette. Kroppen min føles ut som den blir pakket inn i et mykt teppe eller senket ned i varmt, behagelig vann. Men eksen min opplevde stadig fascikulasjon (muscle twitching), og det er vanlig på 2C-B. Bli stiv og slikt vet jeg ikke med. Når det gjelder oppturen syns jeg alltid at 2C-B treffer meg som et tog i trynet, akkurat som de andre stoffene. Det kan jo være fordi jeg snorter, dog. Å spy er jo derimot helt vanlig, da. Jeg blir mer overrasket over å ikke kaste opp enn å gjøre det. Ble edru relativt raskt også. Helt innenfor vil jeg si. Men kan si meg enig i at det muligens er noe som skurrer her. Det føltes litt feil den andre gangen, faktisk. Altså, hvordan jeg opplevde effektene.

Ugh, alt jeg klarer å tenke på nå er neongrønt spy. Når oppkastet ditt ligner noe farlig som kan brukes til kjemisk krigføring..
Vis hele sitatet...
De gangene vi turet sammen opplevde jeg nesten ingen kvalme(bortsett fra litt i starten), og hadde det fett hele turen
Men nå sist når jeg tok 12mg kjente jeg lite til positive effekter, men det kan være dagsformen ikke var helt på topp, og at jeg bommet litt på doseringen, da jeg tror 12mg ikke er nok til å ta deg "over the top" liksom(vist det gir mening).

Er mulig det er bare jeg som har hengt meg opp i at det er noe galt med 2cben, men det er ikke verre en at man drar å prater med han man kjøpte det av så finner man sikkert ut av det

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ugh, alt jeg klarer å tenke på nå er neongrønt spy. Når oppkastet ditt ligner noe farlig som kan brukes til kjemisk krigføring..
Vis hele sitatet...
Bleeeeh da burde du ikke gjøre som meg å spise stekt egg til frokost før man skal ture...
Nå kom jeg på noe. Vi må jo ha hatt en god del visual på første turen, i alle fall. Var det ikke da vi mistet hasjen? Begynte å lete over absolutt alt i leiligheten. I jakker, bak sofaputer, i doen og..ja. Så sa "N" til slutt at den antagelig kom til å finne seg selv om vi bare sluttet å lete. Deretter husker jeg at jeg så ned...og oppdaget at hasjen lå på bordet. Altså, den lå rett foran nesa vår hele tiden. Følte meg passe oppgitt, haha.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Han som hadde 2cben, eller eventuelt om det er et annet 2c stoff (har ikke tilgang på eztest nå, så kan jo ikke vite det med 100% sikkerhet) sa at han hadde fått noen klager på den.
Men jeg tror heller ikke det er noe blandet i den, men har aldri brukt å oppleve noe kvalme på 2cb tidligere, så stusset litt på at både jeg og de andre ble kvalm/måtte spy ved flere individuelle anledninger, så er derfor jeg begynte å tenke på at det kunne være noe med stoffet heller.

Er såpass lite igjen av det nå at jeg tviler på at jeg orker å kjøpe noe testkit, men skal vurdere det til neste gang
Vis hele sitatet...
Tror ikke et testkit ville hjulpet deg heller. Som vi later til å enes om; det er nok ikke et ukjent stoff #2 som er tilsatt 2cb'en, det er sannsynligvis et annet - dog nært beslektet stoff.

Siden det er mange veldig like stoffer, både mtp molekylær struktur og farmakologiske egenskaper, er det naturlig å anta et det er en av disse. Disse vil neppe slå ut annerledes enn 2cb på et enkelt hjemmetestkit, da de har så stor grad av overlappende egenskaper. For noen av substansene er nok forskjellen så liten at det må svært nøyaktig utstyr til for å identifisere den.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tror ikke et testkit ville hjulpet deg heller. Som vi later til å enes om; det er nok ikke et ukjent stoff #2 som er tilsatt 2cb'en, det er sannsynligvis et annet - dog nært beslektet stoff.

Siden det er mange veldig like stoffer, både mtp molekylær struktur og farmakologiske egenskaper, er det naturlig å anta et det er en av disse. Disse vil neppe slå ut annerledes enn 2cb på et enkelt hjemmetestkit, da de har så stor grad av overlappende egenskaper. For noen av substansene er nok forskjellen så liten at det må svært nøyaktig utstyr til for å identifisere den.
Vis hele sitatet...
For å legge til her; en test med "urent" 2C-B vil fortsatt slå ut positivt for en test for 2C-B. Den eneste måten å teste for urenheter på, er å faktisk teste om man får positive tester for hvert enkelt stoff man kan mistenke.

EZ-test er stort sett bare nyttig til å få en viss greie på hva noe inneholder. Det er ikke noen fasit på noe, med mindre man kjører samtlige og sammenligner på kryss og tvers, og vel så det. At 2C-B har en rimelig ubehagelig body-load for mange er nok ikke noe nytt, men om man har tatt det før, og merker markant forskjell, kan det være grunn til å mistenke ugler i mosen...

Hurra for norsk narkotikapolitikk