Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 8954
Hei, alle freakere. jeg har pakket inn ca 03-04 god amf i rizzla, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det, eller om det er noen andre anbefalte måter og gjøre det på? Som sagt takker jeg for alle svar, har litt dårlig tid
Hvis du allerede har pakket det inn ville jeg bare droppet det, dvs svelge det.
Men hvis du ikke bruker amfetamin ofte, eller er veldig vant til det,
så ville jeg tatt en litt mindre dose, ca. 0.2 g.
Trådstarter
22 2
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Hvis du allerede har pakket det inn ville jeg bare droppet det, dvs svelge det.
Men hvis du ikke bruker amfetamin ofte, eller er veldig vant til det,
så ville jeg tatt en litt mindre dose, ca. 0.2 g.
Vis hele sitatet...

jeg skyter men jeg har ikke noe pumpe akkurat nå.. men vet det funker godt rektalt.. men går den i oppløsning om jeg om jeg bare trøkker den inn? eller kan jeg gjøre noe som å skylde litt vann inn etter den har kommet inn? alle tips som kan bedre effekten er konge. bruker amfetamin omtrent daglig. men har ikke pumpe så lurer derfor på hvordan jeg skal få det gode kicket igjennom rektalet
Dropp det.
Du kan tolke det på to måter.
Det er ikke sikkert det blir tatt opp slik du beskriver. Vær litt kreativ, alltid kjekt å leke med analen.
Var en dame her på forumet som blandet amf i vann og sprøyta det opp i toern.
Du kan sikkert bruke øreskylle ballong eller noe slikt
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Var en dame her på forumet som blandet amf i vann og sprøyta det opp i toern.
Du kan sikkert bruke øreskylle ballong eller noe slikt
Vis hele sitatet...
Ja han har jo ikke sprøyten, det som er problemet.

Amf i toern i sprøyte gjør jeg oftere enn i nesen. Mye bedre.
Ts du får kappe deg en meter hageslange. Fyll opp det du trenger, sett inn i enden og blås i andre siden.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Ts du får kappe deg en meter hageslange. Fyll opp det du trenger, sett inn i enden og blås i andre siden.
Vis hele sitatet...
....Bare husk å ta slangen vekk fra munnen før du fyller lungene.
Det er noe jeg funderer på. Gateamfetamin er som oftest syrlig/etsende/irriterende, hva tenker dere som velger å ta peppern opp trollauget om dette? Etse skadet anus er vel noe de fleste ville unngått.

Og er rusen så mye bedre enn drop/snort at det er verdt å begynne å tukle med analen? Kanskje jeg er litt fisefin, men folk må få lov til å gjøre hva de vil med kroppen sin

Enn hva kokain rektalt? Må vel være godt med en nummen følelse i bakenden, eller kan det slå feil ved at man kan miste evnen til å holde igjen?

Og har man ikke kokain, så funker Lidokain (Emla, Xylocain, osv) fint bare for å følelsen av nummenhet, noe som kanskje kan være kjekt for de som interesserer seg for analplay, men er nybegynner
Sist endret av Mexxy; 29. april 2015 kl. 06:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jokke7 Vis innlegg
jeg skyter men jeg har ikke noe pumpe akkurat nå.. men vet det funker godt rektalt.. men går den i oppløsning om jeg om jeg bare trøkker den inn? eller kan jeg gjøre noe som å skylde litt vann inn etter den har kommet inn? alle tips som kan bedre effekten er konge. bruker amfetamin omtrent daglig. men har ikke pumpe så lurer derfor på hvordan jeg skal få det gode kicket igjennom rektalet
Vis hele sitatet...
Bare husk å aldri byttelån sprøyte... Det er mye hepatitt c osv blant sprøytemissbrukere.. Ca 70%prosent sjanse for at du har hepatitt etter 2 års sprøytemissbruk. Og mange sprøytemissbrukere vet ikke at dem har det engang,

hvis du allikevel låner utstyret til andre så Skyll det godt, kok det i 10 minutter og så legg det i klor i noen minutter og så skyll det veldig godt.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det er noe jeg funderer på. Gateamfetamin er som oftest syrlig/etsende/irriterende, hva tenker dere som velger å ta peppern opp trollauget om dette? Etse skadet anus er vel noe de fleste ville unngått.
Vis hele sitatet...
Det er artig hvordan man intuitivt anser bakpartiet som noe skjørt en må være forsiktig med.

Oppløst i vann er pH-en til litt amfetamin ikke problematisk. Analen tåler MYE.
bland amfen i ett klyx. så pumper du væsken opp i rassen. dette gir garantert effekt, samtidig får du rensa opp gammelt slam som ligger baki der. da slår du to fluer i en smekk. bam!

Sitat av Mexxy Vis innlegg

Enn hva kokain rektalt? Må vel være godt med en nummen følelse i bakenden, eller kan det slå feil ved at man kan miste evnen til å holde igjen?
Vis hele sitatet...
spør din lokale party homse
Sist endret av deucescracked; 1. mai 2015 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
(Disclaimer: jeg har absolutt ingen erfaring med verken amf. eller det å putte ting opp der bak).

Hvordan setter man en sprøyte i toern? Er poenget å få tømt innholdet opp i "kanalen" eller stikker man faktisk en nål inn der?
Bare lurer av ren nysgjerrighet.
Sist endret av jorwax; 1. mai 2015 kl. 00:38.
Man bruker engangssprøyte uten spiss. Man kan til og med file vekk skarpe kanter om man er n00b.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er artig hvordan man intuitivt anser bakpartiet som noe skjørt en må være forsiktig med.

Oppløst i vann er pH-en til litt amfetamin ikke problematisk. Analen tåler MYE.
Vis hele sitatet...
Har du spesialisert deg innenfor proktologi?
Har aldri opplevd nummen følelse eller at det svir eller noe slikt. Påvirker heller ikke evnen til å holde igjen. Det jeg ikke begriper er hvorfor de samme folka som skyter alskens dritt inn i blodårene sine er så veldig redde for analen sin.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Har du spesialisert deg innenfor proktologi?
Vis hele sitatet...
Nei jeg har knullet jævlig mye ræv. Både andres og min egen. Dessuten har jeg som nevnt administrert narkotika rektalt utallige ganger. På andre og meg selv.

...Så akkurat på dette emnet har jeg nok mer praktisk kompetanse enn rumpelegen din.
Sist endret av Tøffetom; 3. mai 2015 kl. 03:32.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nei jeg har knullet jævlig mye ræv. Både andres og min egen. Dessuten har jeg som nevnt administrert narkotika rektalt utallige ganger. På andre og meg selv.

...Så akkurat på dette emnet har jeg nok mer praktisk kompetanse enn rumpelegen din.
Vis hele sitatet...
Din ærlighet gav oss mer troverdighet til dine kunnskaper med rektal administrasjon av narkotika, enn om du istedet hadde gitt deg ut for å være proktolog. Det setter vi stor pris på

Var bare en liten del av innlegget ditt jeg stusset på:

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dessuten har jeg som nevnt administrert narkotika rektalt utallige ganger. På andre og meg selv.
Vis hele sitatet...
Trenger folk seriøst hjelp til å sprøyte inn væske opp i analen? Kan skjønne hvis de har brukket armer eller er lam, men virkelig? Er det folk som har svimt av etter en overdosering og trenger å kvikne opp? Eller er det en slags fetisj å gi hverandre illegale stoffer i en slags form av buttplay?

Begynner vel å spore av ganske kraftig nå.

Sitat av Susa Vis innlegg
Det jeg ikke begriper er hvorfor de samme folka som skyter alskens dritt inn i blodårene sine er så veldig redde for analen sin.
Vis hele sitatet...
Vi har mange blodårer, men bare ett rumpehull. Var det beste svaret jeg kunne komme på.

Men da vet jeg at jeg trygt kan prøve en god dose pepper opp i trollauget, uten å få noia av at jeg kommer til å drite meg ut eller ende opp med utlagt tarm. Skal rapportere så fort jeg får prøvd dette
Sist endret av Mexxy; 3. mai 2015 kl. 08:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Di


Trenger folk seriøst hjelp til å sprøyte inn væske opp i analen? Kan skjønne hvis de har brukket armer eller er lam, men virkelig? Er det folk som har svimt av etter en overdosering og trenger å kvikne opp? Eller er det en slags fetisj å gi hverandre illegale stoffer i en slags form av buttplay?
)
Vis hele sitatet...
Folk kan bli usikker på hvor langt inn den må osv, og det er også ganske vanlig å føle at det renner ut igjen.

Dessuten kan det være lurt å fukte anus med tungen først, for optimal komfort.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Folk kan bli usikker på hvor langt inn den må osv, og det er også ganske vanlig å føle at det renner ut igjen.

Dessuten kan det være lurt å fukte anus med tungen først, for optimal komfort.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen med det at det kjennes ut som det renner ut igjen når jeg har tatt stikkpiller og de har begynt å løse seg opp.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dessuten kan det være lurt å fukte anus med tungen først, for optimal komfort.
Vis hele sitatet...
Ja, det må vel være digg å få en rimjob rett før man får trykt inn en halvgrammer med god fart
Sist endret av Mexxy; 3. mai 2015 kl. 08:52.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Kjenner meg igjen med det at det kjennes ut som det renner ut igjen når jeg har tatt stikkpiller og de har begynt å løse seg opp.



Ja, det må vel være digg å få en rimjob rett før man får trykt inn en halvgrammer med god fart
Vis hele sitatet...
Få? Jeg snakker om å gi.

Slikk slikk
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Få? Jeg snakker om å gi.

Slikk slikk
Vis hele sitatet...
Du er hjertelig velkommen til å polere ringen min så lenge du sørger for å sette ræva mi i gir
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Er det andre forslag? Har verken sprøyte, slange eller trakt. Vil ha en liten oppkvikker og orker ikke det jævelskapet oppi nesa når jeg er sånn smått forkjølet. Og dropp fører ofte til kvalme/oppgulp (har litt sensitiv mage når det kommer til kvalme og i tillegg tok en liten dose metadon (7,5mg) igår som virker litt smått idag).

Og det er laaaaaaaaangt til apoteket. Hele 50 meter til bussholdeplassen, sitte på bussen hele ti minutter og gå av 25 meter fra nærmeste apotek. Blir for drøyt. Er ikke idrettsutøver.

Menne hvis Tøffetom tilfeldigvis er nordpå, så kan han få lov til å assistere meg i form, proktologen våres på nFF Altså, bare for å tilby meg ham å få praktisere yrket sitt.

Kan jeg kanskje bare ha pulveret i en kapsel eller rett og slett bare lage en vanlig dropp som jeg trør opp i baken?
Sist endret av Mexxy; 5. mai 2015 kl. 08:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.