Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 521
Hei

Jeg har en Hp Pavillion DV6565. Foran på den har jeg to lydutganger som gir ut akkurat lik lyd. Sikkert beregnet på at folk kan putte i hver sin hodetelefon på tur o.l. Det jeg lurer på er om noen vet om det går ann å tildele de to lydutgangene forskjellige oppgaver, som om man skulle hatt et eksternt lydkort? Har søkt litt rundt, men vet ikke helt åssen jeg skal ordlegge meg på engelsk for å få svar på det jeg er ute etter. Har søkt en del så det er godt mulig det ikke er noe svar på det. Grunnen til at jeg spør er fordi vi skal spille på nyttårsaften, og da er det en fordel å kunne mixe inn musikk på hodetelefonene før man kombinerer det på anlegget med musikken som allerede spiller. Vet man bare kan kjøpe et eksternt usblydkort, men ettersom jeg har litt lite penger for tiden tenkte jeg det kunne vært greit å spare inn penger der jeg kan.

Merry christmas!
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Ja, har vært inne på lydinnstillingene, men jeg har bare Digitalutgangsenhet(SPDIF) og speakers. Hvordan har du fått den til å bli redirected + headphones? Var den sånn fra starten eller har du forandret på innstillingene?