Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1556
Så jeg dessverre hadde lagt det ande innlegge i feil forum, beklagelig, men prøver igjen

Tenke å lage en stor fyrstykkbombe snart. skal vel kjøpe en 20-25 pakker med fyrstikker, hvor det er 8 småesker i hver pakke. Har lagd en tidligere av 12 pakker, (dette ble ca 4400 fyrstikker). problemet mitt var å få flaska jeg fylte fyrstikkene oppi solid nok men nå trur jeg at jeg har funnet en løsning og lurer på hva dere trur om den.
Ta en halvliters flaske, "støype" den i klassfiber (som man lager en cano), har lim og alt klart. tenkte på 5-6 lag eller noe, dette blir jo helt utrolig sterkt! jeg sparer toppen på flaska, så jeg får fylt på fyrstikkhodene. (jeg klipper av fyrstikkhodene) også "støyper" jeg inn toppen i glassfiber etterpå, jeg tenkte å detonere denne bomba med elektrisitet.
Hvis jeg begynner å lage den å folk her ønsker det kan jeg legge ut bilder om åssen flaska og ting blir seende ut etterhvert en film blir det garantert. skal fikse mange kamerear som står rundt. hvis noen har tips eller egene erfaringer rundt noe av dette med denne type bombe kom gjerne med det