Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  408 90974
Vi får ihvertfall gratis kaffe og kakao + varmt mat 2 ganger i uka
Fikk også ei fet telefon når jeg startet
Detaljhandel med gourmet:
- Gratis måltid
- Oversikt over fremtidens tilbud.
- - Oversikt over konkurrentenes priser, i grove trekk.
- - - Til sammen kan dette gi en hyggelig sluttsum på kassalappen. Har mulighet til å spare inn mange kroner på å planlegge innkjøp.
- Har også kontroll på datovarer. Varer vi priser ned før utgangsdato. Da kan jeg vente en dag ekstra, og kjøpe varen til halve prisen.
- Veldig mange hyggelige samtaler med kunder gjennom en dag.
- Være wannabe-tyttebærpoliti. Tyveri forekommer.


Naturligvis kommer restevarer og varer med brekkasje meg til gode også. Med det er det ufattelig mye penger å spare, om man handler smart.
▼ ... flere år senere ... ▼
Blåser liv i denne igjen jeg.. alltid gøy å se hva folk får av goder.

Firmatelefon
Hjemmekontor
Kjørebok (tjener nesten 10k ekstra per mnd på reise)
Betalt lunsj (jobber 7,5t per dag)
20% rabatt på byens badeland
Gratis kontorutstyr
Fleksitid
Kaffe
Trusler
Sist endret av Astro Man; 29. desember 2023 kl. 16:05.
Kaffe
Treningssenter
Mobiltelefoner og betalt mobilregning
Pc eller Mac etter fritt valg
Julebord / sommerfest
Masse klær med bedriftslogo
Opptil flere lunsjer og middager pr år
Fleksibel arbeidstid / hjemmekontor når man ønsker
Sist endret av sjuken; 29. desember 2023 kl. 16:44.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av apebob Vis innlegg
Har hatt forskjellige jobber opp gjennom årene, og altid har jeg fått jobber der jeg får goder.

Eksempelvis har jeg vert:
-Bilmekaniker, Tilgang på verksted 24/7, usedvanlig gode priser på deler.
-Lagersjef, Får sende gratis postpakker, firmatelefon, firmabil, gratis truckkurs.


Jeg har lyst å høre hva dere har av goder på jobben...
Er sikker på at noen av dere har noe helt syke greier :
Arbeidet med syrefast stål har vært en positiv opplevelse. Dets motstandsdyktighet mot korrosjon og høye temperaturer gjør det ideelt for krevende miljøer. Jeg har funnet det enkelt å jobbe med, og resultatene har vært imponerende. Det er et pålitelig materiale som gir langvarig ytelse og minimalt behov for vedlikehold. Anbefales for prosjekter som krever holdbarhet og pålitelighet.
D
Vis hele sitatet...
Jeg setter stor pris på de mange godene vi får på jobben. Vi har blant annet fleksible arbeidstider, gratis treningsmedlemskap, og ikke minst, tilgang til syrefast stål for prosjekter. Dette materialet er utrolig holdbart og motstandsdyktig mot korrosjon, noe som er essensielt i mitt arbeid med marine konstruksjoner. Det er virkelig en unik fordel som ikke mange andre arbeidsplasser tilbyr.
Gratis lunsj, gratis bil eller dekket kollektiv hvis det skal være saken, og som over alt gratis og god kaffe og drikke som energidrikker eller softdrinks
En venn av meg som jobber på coop har flere ganger fått massevis av øl som har gått ut på dato. Vi snakker sånn 30+ flasker og bokser.
Når jeg jobba på nattklubb: Gratis inngang og gjesteliste for venner, tips - kontanter rett i lomma, gratis øl etter vi hadde stengt og vaska og rydda, personalpris på alt.
På dagligvare: 10% trumf bonus, gratis varer som går ut på dato i ny og ne. Gratis smaksprøver på nye produkter som blir lansert.
Klesbutikk: 50% på alt av klær, innkjøpspris på klær bestilt til en selv på innkjøpsmøter med merker vi handlet med. Gratis klær hvis det var noe igjen fra forrige sesong etter salget var over.