Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 615
Okey, jeg har lært dette:

1. Mange linker til en nettside fra andre nettsider impliserer høyere rangering i google søkene.

Spørsmål : Hva hvis det er en signatur i f.eks freakforum.nu, vil disse signaturene i hver innlegg påvirke rangeringa ?

2. Meta Keywords og Meta content og Meta language.

Er det sant at dette hjelper ?

3. Oppdateringer fører til at du havner lenger nede ?

La oss si jeg har en index som jeg oppdaterer hver dag, vil denne indexen aldri komme høyt oppe pga de hyppige oppdateringene ?

4. Hvor lang tid tar det før google "registrerer" at jeg har endret min side ?

Hva mer tips har dere til høy google rangering ?
Sist endret av Donquijote; 11. januar 2009 kl. 01:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
1. Ja, det vil det. Men PR teller bare en innlink per nettsted. Det har dog kun noe å si så lenge det ikke er nofollow på lenker. Det har vi her.

2. Det har visstnok ikke noe å si på søkerelevansen på Google.

3. Søkerelevansen blir jo mindre ettersom innholdet byttes ut -- så det kan man anta.

4. "Det kommer ann på". Jeg har opplevd at tråder på nFF har blitt indeksert og lagt til på Google under ett minutt etter opprettelse. nFF er dog langt hyppigere besøkt av Google enn de fleste "vanlige" nettsteder. Man kan gjerne måtte vente både dager og uker.
Sist endret av nso; 11. januar 2009 kl. 01:35.
Et siste spørsmål om PR:

Det finnes jo mange sider som gir tilgang til gratis server, som for eksempel tripod eller 123mb.com , Vil PR øke dersom man lager millioner nettsider som hver linker til target_siden ?

Så det er lik dere bestemmer lenkene:

<a rel="nofollow" href="http://www.eksempel.com/">eksempel</a>
Sist endret av Donquijote; 11. januar 2009 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Donquijote Vis innlegg
Det finnes jo mange sider som gir tilgang til gratis server, som for eksempel tripod eller 123mb.com , Vil PR øke dersom man lager millioner nettsider som hver linker til target_siden ?
Vis hele sitatet...
nso skrev: (...) så lenge det ikke er nofollow på lenker

Linken din vil ikke hjelpe deg noen verdens ting med nofollow. Uansett, jeg tviler på at det vil hjelpe. Om du oppretter mange gratissider vil de mest sannsynelig ha PageRank 0, og hjelper derfor deg meget lite. Da skal du i alle fall opprette en del sider...