Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 774
home.no.net/unknownd
et flash prosjekt som aldri blir gjort ferdig.. klarte å miste .fla filen når 250GB disken tok kveld her en dag /:
Flott den, nystes det var grei oversikt og ikke for mye blinkende stæsj (som det kan være på enkelte)

edit: den flashen på harry.no syns jeg var irriterende!
Sist endret av zero0; 14. juni 2004 kl. 17:40.
Som du skriver selv, brukbart! Men ble ikke kjempe imponert! Men siden det er ditt andre flash prosjekt, så er det jo ok!
Den flasheffekten på Harry.no var mektig irriterende! (edit: Selv om den effekten viser at du har lært en del flash hvertfall )

Ellers en helt OK flash side, med tanke på flasheffekter osv. Ikke mye effekter tho. Enten fordi du ikke kan mer, eller fordi du har prøvd å lage det enkelt
Boksen med info når du trykker på knappene kunne vært en 3-4-5 frames mindre syns jeg da..
Funker forresten ikke i Opera(hos meg hvertfall).
Sist endret av GeirBauer; 14. juni 2004 kl. 17:40.
Helt greit liksom
*vil også lære seg flash.. fo real.. :< *
Ah, som jeg ELSKER sider som ikke fungerer i skikkelige browsere!
Trådstarter
vil bare ha sakt at harry.no flashen ikke er min da.. (:
hehe, tror faktisk jeg hadde kommet noen vei med den flash siden om jeg hadde tatt meg litt mere tid...
brukte ca 7 timer på mitt første prosjekt, og her brukte jeg kansje 5-6 timer til sammen...

tror det å lære seg flash krever tolmodighet som alt annet man ønsker lære... synd jeg mistet source fila før jeg ble ferdig /:
hadde nesten laget ferdig et gjestebok system i flash som jeg mistet.. DAMN!
Funket ikke bra i opera iallefall
Stilen var mye det samme som den gamle flash siden din harry ..

menne.. jeg liker den jeg, ett bevis på at flash ikek trenger å være for "Flashy"
joda, en flott og fin, tom og hvit boks på en grå bakgrunn som viser seg i firefox er jo morro å se på