Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7673
Trådstarter
10 0
Sitat av Tortia Vis innlegg
En reminder om at hvis du har så lav viljestyrke at du røyker det hver dag gjør at ting kan gå galt.
Vis hele sitatet...

Ja men husk nå på at i en ung alder har man ikke en gang hørt om viljestyrke, og i hvertfall ikke i hvilken høyde den skal ligge på.
en 16 åring vet ikke hvilke problemer livet kan by på, spesielt de psykiske.
Sitat av illax Vis innlegg
Hehe, litt artig å se tilbake her på denne tråden, men det gjør meg også ganske trist nå 2 år etter jeg skrev dette har jeg nærmest røykt hver dag i 2 år- jeg er ikke stolt over det og jeg har fått mangen psyikiske problemer og depresjoner. alle de dagene jeg har røykt har jeg nesten glemt meg selv, hvordan jeg var før.
jeg har i dag ikke røykt hasj på 1 måned og håper dette er slutten.

dette kan stå igjen som en reminder til de som bare sier de skal prøve 1 gang
Vis hele sitatet...

Det der tenkte eg med ein gong eg leste posten din, tenkte litt tilbake på når eg begynnte, når guttaboys satt i skauen og mekka ei halvgod flaske med søllis full av sjokolade, good old times

Men så tenkte eg og at da der e nok garantert ein så kjem til å begynna å røyka mye, da der at ein "nett ska testa" har garantert alle storrøykarar sagt sjølv ein gong i tie.

Inkl. meg sjølv, eg sa da der ein gong i tie (8/9år sia) hehe heh øh..... å fuck, e da så lenge sia?? steike!
-fortsettelsen:

har f*** meg røykt så og sei kvar dag i 8-9år. dei fleste av vennegjengen røyke og fortsatt, pluss endel som går på anna dritt og endel som har slutta. Men av dei 6 som var i gjengen ("HHC - Hardanger Hardcore Crew" hehehe) røyker fortsatt alle, noen meir en resten som berre røyker i helgen o.l.

3stk røyker så og sei kvar dag, og så og sei alle har prøvd seg igjennom diverse stoff. Så virkar for meg som om hasjrøyking er noe som kjem an på om det "passer til" personen eller ikkje, men er nysgjerrigheten der så kjem ein nok borti rusmiddel uansett f***. Men om en faller for det eller ikkje, vel det er vel individuelt...
Sist endret av CrashTestDummie; 1. juli 2009 kl. 00:21.
Ingen spør om aldern hans ? weird .. hvis du er ca 18 plus/minus 1 år, er det greit at du prøver. Om det da ikke er for å rømme vekk fra noe. Det høres mer ut som du og kompisen din skal sjekke ut noe 'nytt' og det er helt normalt , og 'lov'. Jeg kan si deg 2 ting,
Enten får du i deg for mye, og blir skikkelig dårlig/kvalm ( mellom 0.5 gram til 5 gram) kommer ann på kvaliteten.
Eller så får du i deg for lite, og da funker det ikke, men kommer til å 'bygge' opp thc i kroppen din, og så neste gang du tar deg en tynn en , får du den ekte følelsen du er ute etter.. Det er den oppbyggende følelsen som er best. Sjokk-røyking fra bong/flaske gjør deg svimmel pga tobakk-sjokk og er ikke bra. Bare surr det sammen i et rullingspapir, med litt tobakk , få glød på det. Ekke værre ;O
Leste kjapt igjennom første siden her.. Det er en som sier man kan kjøpe seg ei Maispipe fra narvesen og ha mekket oppi der. Jeg lager bare joints når jeg smoker, men av og til passer det jævla dårlig og sitte hjemme og mekke til joint. Har liksom aldri sett funksjonelle piper til å røyke brunt, så har aldri prøvd det. UANSETT: Hvordan røyker man med maispipe fra narvesen? Har man bare en klump hasj oppi pipa, fyrer den opp og trekker?
Sist endret av Sa-chan; 1. juli 2009 kl. 00:41.
hvorfor i faen må du gjøre dette for å få "god" samvittighet? xP for meg virker det som feil utgangspunkt ihvertfall
How To Make A Vaporizer jeg liker ikke joint, har en tendens til å bli dårlig av det, men skjønner ikke helt hvorfor, kan fint røyke en kingsize rullings med petterøes uten noe stress...

uansett: blir vell litt mykere for starters med vaporizer

Good Luck

leste ikke absolutt alle comments, men du vet kansje at det er liten effekt første ganga. En kompis fortalte meg at han hadde hørt at det hadde med at nyrene (ellernoe anna organ) måtte bygge opp et lager med noe... Ikke vet jeg, men den store effekten var der ikke for meg første ganga ihvertfall
Les gjerne alle postene. Førsteposten er over 2 år gammel, og han gjenopptar emnet nå for å fortelle at han har røyket hasj hver dag siden da. La oss heller plukke opp tråden derfra.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Les gjerne alle postene. Førsteposten er over 2 år gammel, og han gjenopptar emnet nå for å fortelle at han har røyket hasj hver dag siden da. La oss heller plukke opp tråden derfra.
Vis hele sitatet...
jeg så det, først 5 min etter at jeg hadde posta, så da er det en regel om at man ikke kan endre posten, med mindre man kontakter admin, synes ikke det var verdt the hazzle
Jeg selv har vært på forumet siden 06 og allerede da røyket jeg ganske fast, har til nå hatt perioder(ca 6-12 mnd i lengen) hvor jeg har røyket fast. Men i det siste nermer det seg vel året. Jeg bor nå hjemme hos mor og ar, grunnet militæret og oppsagt leilighet. I starten røyket jeg fortsatt, mine foreldre har vel forsåvidt akseptert at jeg røyker. Men det skal sies jeg er aldri ruset lamme dem, eller gjør det med dem, men nattingsen består.

Jeg er stor fan av cannabis som rusmiddel. Men jeg røyker for mye. Jeg vill inn i en tilværelse hvor jeg kan røyke la oss si i enkelte helger og noen spesielle ukedager. Men dette er vanskelig for meg. For meg er det enten daglig, eller ikke i det hele tatt. For helt ærlig cannabis blir et kjedelig rusmiddel når man tar det hver dag, jeg savner den tia da det har det gøy å samles noen kompiser å se en film og tar noen trekk å har det super morro. Jeg har vær innom det meste, men bare hasj på daglig basis, men ser nå at kansje jeg er mer avhengig av rus en jeg visste. Ikveld gikk det nesten 12 øl bare for og sove skikkelig(sover ikke enda, men sovner snart.) Jeg er 21år gammel så jeg regner med at s lenge jeg nå bor hjemme må jeg være ærlig med min mor og far når det kommer til rusbruk. De har heldigvis alltid vært forståelsesfull. De reagere iallfall på at det står 12 tomme bokser øl på kjøkkenet.

Men samtidig ser jeg lyset i enden av tunnelen. Jeg kjøpte nettopp skikkelige fjellsko som skal benyttes ivrig denne sommeren. For jeg liker naturen, og jeg elsker å gå lamme min far. Jeg ser en utgang på mine rusproblemer, men må lære meg å sove uten dem. Jeg vil nok neppe slutte med rus, men jeg vil ha det ned på et normalt bruk, uansett rusmiddel.

Det skal sies at jeg aldri har har hatt problemer med rus og jobb/utdannelse. Jeg er snart ferdig som lærling og har fått ønsker fra sjef og distriksjef om at de vil ha meg videre etter lærlingetiden min. Problemene jeg opplever er heller sossiale, jeg blir passiv av røykingen min. Og jeg vet at røyking kan være ganske så sosialt, men å røyke for meg selv på kvelden er ikke akkurat sosialt. Jeg vil derfor ha tilbake det morsomme og sosiale aspektet med rus, for det er trivelig.

Edit: Etter en gjennomlesning må jeg unnskylde for den dårlige settningoppbygginingen, men har for mye innabords.
Sist endret av murloc; 1. juli 2009 kl. 03:13.
Jeg får ikke endre posten lengere, men skjemmes over skrivefeilene mine i siste post. Kaffeskadet netbook + alkohol = skrivefeil.
Er litt håpløst å si at du skal prøve det en gang for å se hva som skjer.

Selvsagt er det individuelt hvor mye THC du må få i deg før du merker noe, men for folk som meg, skal det en hel del til før du merker noe.
Jeg har selv nå røyka 4 jointer, spist "skakkolade" en gang, og "magiske" brownies, og 5 ganger med bong - og har fremdeles ikke merka noe significant. Er kjipt at noen er såpass "treige", men sånn er det jo :P

Så å prøve det en gang kan være ganske meningsløst for noen, spesielt om du forventer rusen med engang.

Men jeg veeeeenter jeg. Ække mye annet å gjøre ._.
▼ ... over en uke senere ... ▼
[quote=Tobb;861263]http://www.vedvannkanten.com/Razzia/Nybegynner.html

Les denne...

Edit: Kan jo kanskje advare deg mot farene ved hasj:

Den største faren er at det kan virke som det ikke er noen farer! Alt du har hørt hasj --> heroin, hasj fører til sinnsyksdom, drap og voldtekt er feil, det stemmer ikke! Og dette er nettopp den største faren ved det, siden du da som bruker, når du etter hvert finner ut at samtlige negative aspekter som blir trykka i deg fra ungdomsskolen og oppover, kan oppleve å få et veldig trivielt syn på hasj. Så jeg kan bare advare deg med en gang. Hasjrusen er utrolig deilig, og isolert sett (i mine øyne) en positiv ting. Men husk: Det er en rus, det er et rusmiddel, og ikke noe leketøy! Skulle bare ønske noen hadde gjort meg klar over dette før jeg begynte, da kanskje jeg hadde spart et skoleår [/Det er beklagelig at du har fått et slikt syn på livsstilen. det er på ingen måter noe negativt som kan forekomme med en person når man inhalerer hasj eller marihuana. sett dere litt inn i ny forkning så finner dere dette fort ut. les og lær folkens. jah bless:-) ]