Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 730
Det har seg slik at jeg har ett problem å komme inn på index siden til wordpress. Mailen jeg "fikk av wordpress" sier at denne siden skal være på :
http://wow.sm411.info/wordpress
Problemet er at denne siden er blank og helt uten innhold, det eneste jeg kommer meg inn på er admin panel:
http://wow.sm411.info/wordpress/wp-login.php

Hva kan problemet være ?
Får du logget inn? er siden nylig satt opp?
If so, disable alle dine plugins og prøv på ny.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Ble nettop lastet opp å installert manuelt, har ingen plugins, bare plain side, direkte fra wordpress.
Er wp-config.php konfigurert riktig?
Alle koplinger mot SQL riktig?
Reinstall?

Edit: Eksisterer index.php?

Virker for meg at index.php ikke eksisterer..
Guiden på sidene deres virker grei og oversiktlig, anbefaler å prøve å legge det inn på ny..
Fungerte som en drøm for meg når jeg la inn WP vertfall..
Sist endret av Lanjelin; 16. desember 2008 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
JEg har installert Wp før, uten noe problem, index filen finnes også forøvrig.
Kanskje .htaccess inneholder noe krøll? Sjekk også rettigheter på index.php.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Tviler på førstnevnte, ikke vet jeg. SQL, burde være riktig, siden jeg i det hele tatt fikk installert greiene, og kommer inn på admin panelet, og "kan lage poster" uten problem.
Når det gjelder rettigheter, er de på : 644, vet ikke hva som er riktig her jeg ? Tipper på at standard rettighetene skal være riktig...
Min .htaccess:

Kode

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /blogg/
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /blogg/index.php [L]
</IfModule>

# END WordPress
Dersom din ser lik ut kan jeg kun tenke meg at det er noe galt med DirectoryIndex. Dersom det er din server kan du sette det i din vhost/httpd.conf/etc, hvis ikke kan du legge til følgende i .htaccess (utenom IfModule):

Kode

DirectoryIndex index.php /index.php
Neste steg vil selvfølgelig være serverlogger, aktiver loglevel debug og sjekk error.log.

Oppdatering: Du kan også prøve å fjerne/bytte navn på/kommentere ut .htaccess-filen for å se om det fungerer uten.
Sist endret av Jimmy Hoffa; 16. desember 2008 kl. 23:55.
Husker ikke jeg, men skal ikke index være på 744 ?
Sitat av spelley Vis innlegg
JEg har installert Wp før, uten noe problem, index filen finnes også forøvrig.
Vis hele sitatet...
Hvis du har installert wordpress på servern fra før, kan det være at du nå bruker et annet subdomene og de samme database instillingene??
Altså. Har du en unik table_prefix på hver installasjon?
Se: wp-config.php

Gudd løkk!
Sist endret av Beis; 24. desember 2008 kl. 03:35.