Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1515
Halla freaks! Så jeg vet mange her røyker hasj og lurte på hva dere pleier og gjøre når dere har smoka? Jeg pleier og se på film eller høre på musikk. Finne fram noe god munch kanskje gå opp i skogen og fyre hvis jeg føler får det
Høres utrolig givende ut å gå tur i skogen og røyke hasj og deretter se film.

Har du prøvd å hatt sex på hasjrus? Det er diggere ^^
Pleide gjøre alt mulig høy, starta dagen med mornings røyker ikke nå lengre, men husker jeg alltid syns det å dusje fjern var noe av det beste!
Sitat av Fofi Vis innlegg
Pleide gjøre alt mulig høy, starta dagen med mornings røyker ikke nå lengre, men husker jeg alltid syns det å dusje fjern var noe av det beste!
Vis hele sitatet...
Jeg var livredd for jordingsfeil når jeg dusja fjern før 😆. Rydde synes jeg er digg, mye enklere enn nykter
Høre på en podcast som treffer mens jeg ligger og slapper av.

Henge med en venninne på riktig vibe. Samtale, latter eventuelt sex.
Henge med nær kompis eller fler nære kompiser og prate skit. Gjerne med David Attenborough og naturprogrammene hans på storskjermen i bakgrunnen.

Gå tur i byen langs betongen med musikk på ørene. Gjerne på kveldstid eller natten slik at det er mørkt.
Om det er lyst - naturen.

Sitte på kollektivtrafikk med musikk på ørene og se ut vinduet samt få med seg alle de merkelige, og fine menneskene.
Sist endret av krystallkongen; 16. mars 2023 kl. 16:49.
Fotbad, gaming med venner, i godt lag ute med kjente. Sex som flere mener er selvfølgelig noe mer sensuelt når man er fjern, gjelder å være komfortabel med partneren da

Det viktigste for meg er en følelse av å ha fortjent det. Jeg er min egen jævligste kritiker til tider og jeg får bare en kjip følelse om jeg gjør ting jeg føler jeg ikke fortjener.

Gjør noe husarbeid, rydd, vask etc før man røyker, ha ting på stell.

En joint kan være en god avslutning etter en kveld ute på byen.
Sist endret av Expialidocious; 16. mars 2023 kl. 16:49.
En avføring med tiktok slår aldri feil
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Gjør noe husarbeid, rydd, vask etc før man røyker, ha ting på stell.
Vis hele sitatet...
Slå de 2 sammen? Bra Sativa FØR husvasken
Røyker hver dag og er fjern stort sett hele tiden. Så jeg gjør ikke noe spesielt. Helt vanlige gjøremål.
Noe av det beste jeg viste når jeg røyka var å gå å drite, dusje eller høre på ganja musikk ��
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Slå de 2 sammen? Bra Sativa FØR husvasken
Vis hele sitatet...
Njææ funker ikke for meg, jeg blir så sykt introvert og inni tankene mine på sativa. Klarer ikke holde en klar tankerekke om hva jeg egentlig burde gjøre
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Njææ funker ikke for meg, jeg blir så sykt introvert og inni tankene mine på sativa. Klarer ikke holde en klar tankerekke om hva jeg egentlig burde gjøre
Vis hele sitatet...
Sativa 1:1 CBD så har du en god produktiv dag uten fatning om tid, så ryddingen går sykt fort føles det som 😅 Verdt å prøve iallefall!
Pleier å blande det med kratom og nodda av til noe Netflix serier ��
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Høres utrolig givende ut å gå tur i skogen og røyke hasj og deretter se film.

Har du prøvd å hatt sex på hasjrus? Det er diggere ^^
Vis hele sitatet...
Ga noen forslag bare mente hvis du er hjemme og ser film. Men ja. Og ha sex mens du er høy er diggere
Mixe med litt benzo, lyrica, opiater, så blir formen god.
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Mixe med litt benzo, lyrica, opiater, så blir formen god.
Vis hele sitatet...
+ speed, GHB og litt pils
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare sitte å se på TV med kona, vi så på Kompani Lauritzen og det var mer spennende enn den mest spennende thrilleren jeg noen gang har sett!! Så så vi kongen befaler og det var det morsomste jeg hadde sett! Jeg satt mer pris på kona, ble nyforelsket i henne! Det var en magisk kveld som fortsatt pågår! Strain var BCN Critical XXL!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Gjør dette i akkurat denne rekkefølgen:

• Runke
• Dusje
• Røyke mer
• Se på Pokémon

Slår aldri feil, Pokémon er sjukt spennende når man er fjern.
Anonym bruker
"Klar Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut og møte folk. Er det som er mest givende med cannabis. Snakke med folk. Føle litt mer i de møtene. Møte nye folk er undervurdert! (selv om alt man kan gjøre alene er kult også)
Sex, digg mat og snop, musikk, filmer, snakke skit med kompiser, turer i skauen etc.. Dette er jo ting som er nydelig helt edru også, men det har en tendens til å få en ekstra edge etter litt fyrings