Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 949
Hva er forskjellene på disse ? Jeg mener Stilnoct ikke er en benzo men en z hypnotika. Legen mener det er en benzo og den er veldig vanskelig og få ut nå i forhold til før. Har ikke spurt etter Apodorm /mogadon men den har jeg prøvd og mener den er bedre.

Men om jeg f.eks har tatt amfetamin og ønsker og sove har jeg opplevd at jeg ikke får sove selv om jeg har spist opptil 7 stilnoct
Sist endret av kdirt; 5. mars 2023 kl. 10:09.
Anonym bruker
"Rask Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker apadorm fast som sovemedisin. Men å blande eller å ta det etter en makkatur kan jeg ikke svare på.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stilnoct er ikke effektiv når man har tatt makka, da er det beste etter min mening seroquel.
Anonym bruker
"Rask Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stilnoct er ikke effektiv når man har tatt makka, da er det beste etter min mening seroquel.
Vis hele sitatet...
Menigsløst dop men hver sin smak
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Menigsløst dop men hver sin smak
Vis hele sitatet...
Sovemedisin er absolutt ikke "meningsløst dop" etter min mening men. Om du mente makka er det TS som nevnte det ifbm at h*n ikke fikk sove på 7 stilnoct. Seroquel slår ut det meste er min erfaring.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gått på stilnoct 10mg i noen år no,før sovnet jeg veldig fort,nå funker de nada,mogadon har jeg tatt ved noen anledninger å funker MYE bedre,men stilnoct er ikke benzo
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ett benzodiazepinliknende legemiddel
Anonym bruker
"Rask Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sovemedisin er absolutt ikke "meningsløst dop" etter min mening men. Om du mente makka er det TS som nevnte det ifbm at h*n ikke fikk sove på 7 stilnoct. Seroquel slår ut det meste er min erfaring.
Vis hele sitatet...
Sovemedisin er ikke meningsløst om man bruker det fordi man har problemer med søvn. Makka har jeg aldri skjønt at folk gidder