Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 797
Hei. Lurer på om subutex og heroin har like sterke effekter siden begge er vel så og si like potente ifht morfin?

Har subu og heroin lignede rus?

Tenkte å kanskje anskaffe meg litt heroin også, men vil helst ikke skyte noe enda, er det noe forskjell med sniff? Er rusen dårligere om en sniffe kontra skyte?
Sist endret av Scruff2023; 5. mars 2023 kl. 04:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Scruff2023 Vis innlegg
Hei. Lurer på om subutex og heroin har like sterke effekter siden begge er vel så og si like potente ifht morfin?

Har subu og heroin lignede rus?

Tenkte å kanskje anskaffe meg litt heroin også, men vil helst ikke skyte noe enda, er det noe forskjell med sniff? Er rusen dårligere om en sniffe kontra skyte?
Vis hele sitatet...
Jeg har røyket det de få gangene jeg har brukt det.
Heroin gir i utgangspunktet veldig sterk rus, men Politiet slapp en rapport for en stund siden som sa at gjennomsnittlig renhet på norsk heroin var 14% eller der omkring. Det har blitt grisedårlig, så jeg foretrekker subutex every day. Heroin har jo også problemet med fentanyl/protonitazen.
Det er ikke sikkert at de tar ting som 6-MAM med i utregningen da, jeg kan ikke skjønne at så lav styrkegrad på heroinet er gjennomsnittet, men det er nok mange beslag med ubrukelig dritt som trekker det ned. Det er usannsynlig at «vanlig» heroin holder så lav styrkegrad.

Jeg vil tro at så lenge heroinen kommer i en hard klump så kan du være sikker på at den er bedre enn gjennomsnittsmåling, jeg har iallfall aldri opplevd at den ikke har vært brukende da, hvis den bare var 14% så hadde jeg trengt 1-2g for å få effekt og så mye trenger jeg ikke.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Jeg har røyket det de få gangene jeg har brukt det.
Heroin gir i utgangspunktet veldig sterk rus, men Politiet slapp en rapport for en stund siden som sa at gjennomsnittlig renhet på norsk heroin var 14% eller der omkring. Det har blitt grisedårlig, så jeg foretrekker subutex every day. Heroin har jo også problemet med fentanyl/protonitazen.
Vis hele sitatet...
14% er helt vanlig renhet for heroin i Norge samt resten av Europa:
(https://www.emcdda.europa.eu/data/stats2022/ppp_en).

"Afgansk" heroin som de kaller det har vanligvis en renhet på rundt 35%, hadde du tatt dette på en vanlig dose (si 100mg/ 0.1g) hadde du mest sannsynligvis dødd av overdose med mindre du hadde veldig sterk toleranse...
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er ikke sikkert at de tar ting som 6-MAM med i utregningen da, jeg kan ikke skjønne at så lav styrkegrad på heroinet er gjennomsnittet, men det er nok mange beslag med ubrukelig dritt som trekker det ned. Det er usannsynlig at «vanlig» heroin holder så lav styrkegrad.

Jeg vil tro at så lenge heroinen kommer i en hard klump så kan du være sikker på at den er bedre enn gjennomsnittsmåling, jeg har iallfall aldri opplevd at den ikke har vært brukende da, hvis den bare var 14% så hadde jeg trengt 1-2g for å få effekt og så mye trenger jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Tror du undervurderer hvor sterkt heroin er. 0.2g av 14% er nok til at du merker ganske mye.
All heroinen jeg har kjøpt har vært harde klumper, i ett av tilfellene innrømte selgeren selv å ha bøffet det ut med koffein, så de har sine metoder.