Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 577
Hei. Sitter med 24 mg jeg tenkte skyte. Men hvor mye bør jeg opp i for å få rus?
Har de 2 siste dagene tatt de under tungen, å før det sgod jeg på buvidal. 160mg hver 3. Uke. Et års tid..

Men jeg har lyst å få en liten rus hvertfall.. om jeg så må trykke alle 3 pillene.
Moralpreknr er ikke vits.

Fresh
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler du vil få noe nevneverdig rus uansett om du trykker alle 3. Du har tydeligvis en ganske god opparbeidet toleranse fra før
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man rus når man er så innkjørt? På de punktet så kan man jo ta evig med sub. Pleier det å funke annerledes når man skyter?
Bedre å skaffe noe amfetamin du kan skyte da så kjøre subben i baken :-p
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får ikke rus av subutex når man har såpass høy toleranse. Du kan ta 24 mg eller 240 mg, samma effekt. Det er et «tak» på subutex der du ikke lenger får noe mer effekt samma hvor mye du tar. For å få rus-effekt må du ha flere dager uten subutex