Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 946
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Si at jeg tok 2 piller på 1 dag (zopiclone), til vanlig tar jeg 1 pille på 1 dag. Vil dette vise seg på urinprøve?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror ikke det utgjør noe forskjell. Går fint det her.
Det går helt fint
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, det ser ut til at dere har rett. Jeg har ikke fått høre noe annet.

Jeg har et spørsmål til: hvor mange zopiclone må jeg ta før det vises på en urinprøve?
Det vil vell mest sannsynlig vises etter bare en pille, så fremt urinprøver kan påvise det, og så må du jo ha tatt det innen rimelig tid før urinprøven slik at det enda er i systemet.
En vanlig hurtigprøve måler ikke nivåer av substanser, kun tilstedeværelse av metabolitter. Zopiclone og dens metabolitter er nok fort ute av kroppen slik at det er ikke sikkert du slår ut på en fredag om du tok det på mandagen for eksempel.
Sist endret av DrDeath; 22. februar 2023 kl. 22:06.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, det vises ikke etter kun en pille. Jeg håper noen med litt erfaring kan svare (no offence DrDeath).
DU KAN SPISE ZOPICLONE TIL STRYKER MED UTEN AT DET SLÅR UT PÅ EN URINPRØVE SOM IKKE TESTER FOR DET.

Har du tenkt på det? Hva i alle dager er det du vil folk skal si? At du er nødt å ta flere piller?
Hvis den jævla testen din ikke slår ut på en pille så slår den ikke ut på 10 heller, men prøv å spis hele jævla forpakningen neste gang om du tror det er der problemet ditt ligger.
Hvis det ikke funker så får du be moren din om å sende urinen din til fürst slik at de kan sende deg dokumentasjon på at du har zopiclone i urinen din, da kan du ramme resultatet inn å henge det på veggen din.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å fy, så sint du ble.

Du har misforstått min problemstilling fullstendig.

Stoopid, å kalle seg DrDeath og samtidig ha 666 under nicket viser hva du står for.

Å blande inn min mamma i dette forstår jeg lite av, jeg er ikke under 18. Basert på hvilket nek du virker å være må vi stille spørsmålstegn til din oppdragelse eller mangel på oppdragelse, jeg klandrer morrrrrrra di, DrDeath aka. 666.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å fy, så sint du ble.

Du har misforstått min problemstilling fullstendig.

Stoopid, å kalle seg DrDeath og samtidig ha 666 under nicket viser hva du står for.

Å blande inn min mamma i dette forstår jeg lite av, jeg er ikke under 18. Basert på hvilket nek du virker å være må vi stille spørsmålstegn til din oppdragelse eller mangel på oppdragelse, jeg klandrer morrrrrrra di, DrDeath aka. 666.
Vis hele sitatet...
HVA er problemstillingen din? I første posten din så driver du å bekymrer deg for en urinprøve siden du har tatt en ekstra dose, i neste post så er du skuffa for du ikke fikk positiv prøve, og i tredje posten din så prøver du å lære meg at en zopiclone ikke slår ut på urinprøve men at flere piller vil?! Get a fucking grip, klovn.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
At jeg gidder, men la gå.

Du får vise meg hvor jeg er skuffet for at jeg ikke fikk positiv prøve. Du får også vise meg hvor jeg har prøvd å lære deg at flere piller gir utslag.

Ikke gjem deg. Ta det som en mann at du ikke evner å vise til noe som helst. Eventuelt er du et kjedelig lite troll.

Følgende jeg ville ha svar på i denne tråden var om 1 ekstra zopiclone ga utslag og det gjør det ikke, men nå lurer jeg på om hvor mange jeg kan ta før det gir utslag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At jeg gidder, men la gå.

Du får vise meg hvor jeg er skuffet for at jeg ikke fikk positiv prøve. Du får også vise meg hvor jeg har prøvd å lære deg at flere piller gir utslag.

Ikke gjem deg. Ta det som en mann at du ikke evner å vise til noe som helst. Eventuelt er du et kjedelig lite troll.

Følgende jeg ville ha svar på i denne tråden var om 1 ekstra zopiclone ga utslag og det gjør det ikke, men nå lurer jeg på om hvor mange jeg kan ta før det gir utslag.
Vis hele sitatet...
1 eller 10 vil gi utslag, det er bare påvisning eller ikke..
Skal zopiclone gi utslag må det rekvireres spesielt med søk etter zopiclone..
Har du resept og går på urinprøver vil ikke de søke etter zopiclone..

Jeg går på rusprøver urin og spiser zopiclone 8 timer før og det har aldri vært no positive tester, jeg har IKKE resept
https://www.furst.no/analyse-og-klin...nne%20analysen.
Anonym bruker
"Imponert Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At jeg gidder, men la gå.

Du får vise meg hvor jeg er skuffet for at jeg ikke fikk positiv prøve. Du får også vise meg hvor jeg har prøvd å lære deg at flere piller gir utslag.

Ikke gjem deg. Ta det som en mann at du ikke evner å vise til noe som helst. Eventuelt er du et kjedelig lite troll.

Følgende jeg ville ha svar på i denne tråden var om 1 ekstra zopiclone ga utslag og det gjør det ikke, men nå lurer jeg på om hvor mange jeg kan ta før det gir utslag.
Vis hele sitatet...
1 eller 10 vil gi utslag, det er bare påvisning eller ikke..
Skal zopiclone gi utslag må det rekvireres spesielt med søk etter zopiclone..
Har du resept og går på urinprøver vil ikke de søke etter zopiclone..

Jeg går på rusprøver urin og spiser zopiclone 8 timer før og det har aldri vært no positive tester, jeg har IKKE resept
https://www.furst.no/analyse-og-klin...nne%20analysen.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar Imponert Maurløve. Jeg brukte termen "utslag" på feil måte, der legger jeg meg flat.

Klart 1 gir utslag, men kan man spore om man har brukt 2 eller 10?

Jeg har sendt deg PM, gekko.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar Imponert Maurløve. Jeg brukte termen "utslag" på feil måte, der legger jeg meg flat.

Klart 1 gir utslag, men kan man spore om man har brukt 2 eller 10?

Jeg har sendt deg PM, gekko.
Vis hele sitatet...
Urinprøver måler ikke nivå, den er enten ja eller nei..
Blodprøve kan måle nivå.

Med halveringstid på 5 timer ish, er det rundt 25 timer til det ikke kan påvises
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nice!

Har du noen kilde på det?
Standard rus screen