Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2330
Kort fortalt en kompis forteller meg at jeg har fått CBD hasj fra polen. Noe jeg såklart ikke ville ha. Har noen kommet over en plate stemplet 2022 i rød skrift, lemon kush, bilde av en sitron? Rød skrift NEW. Står jo THC free og nede i høyre hjørnet CBD innenfor en sirkel, og nede i venstre hjørnet drjoint.pl Har sett over hele nettsiden og finner ingen bilder av den.
Finnes lemon kush med lite thc og mye cbd å få tak i ja, men samtidig finnes det lemon kush med gode thc nivåer også.
Vanskelig å svare på uten ett bilde av plata, men går ut i fra at det ikke er noe å tjene på å merke den thc-free om den ikke er thc free.

Men det viktigste spørsmålet er jo; Blir du stein av å røyke den?
De klistremerkene på utsiden av plasten er ikke printet ut av de som lager hasjen, det er folk mye lenger nede i leddene som ofte gjør det for å merke hvor platene skal og for å skille typene fra hverandre. Også har jeg en formening om at når folk er leie en hasj så klistrer de på ett nytt merke å sier det er en ny type.

Det er nok ikke lemon kush hasj du har i det heletatt... De merkene og stemplene er somregel bare vas. Jeg også har hatt plater med nesten samme merke du beskriver der det står thc free, cbd hash osv, men de har inneholdt plenty av thc. Som sakt, merkene er der mest for å skille typene også som merking til hvor og hvem som skal ha hasjen lenger oppe i leddene.
Sist endret av Alge; 11. januar 2023 kl. 00:44.
Sitat av Alge Vis innlegg
De klistremerkene på utsiden av plasten er ikke printet ut av de som lager hasjen, det er folk mye lenger nede i leddene som ofte gjør det for å merke hvor platene skal og for å skille typene fra hverandre. Også har jeg en formening om at når folk er leie en hasj så klistrer de på ett nytt merke å sier det er en ny type.

Det er nok ikke lemon kush hasj du har i det heletatt... De merkene og stemplene er somregel bare vas. Jeg også har hatt plater med nesten samme merke du beskriver der det står thc free, cbd hash osv, men de har inneholdt plenty av thc. Som sakt, merkene er der mest for å skille typene også som merking til hvor og hvem som skal ha hasjen lenger oppe i leddene.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor stemple den "THC free" da?
Nei, gud vet. Men det er bare noe jalla greier dem har printa fra nettet els. Er dette tilfeldigvis en litt stor, lys og porøs pollen type? Sleng opp ett bilde av den da vist du har mulighet? Tror kanskje jeg hadde en med akkurat dette merket
Sitat av Alge Vis innlegg
Nei, gud vet. Men det er bare noe jalla greier dem har printa fra nettet els. Er dette tilfeldigvis en litt stor, lys og porøs pollen type? Sleng opp ett bilde av den da vist du har mulighet? Tror kanskje jeg hadde en med akkurat dette merket
Vis hele sitatet...
Forsatt, stemple hasj "THC free". Også få solgt den platen igjen? Hvem kjøper THC fri hasj? Det må være... noe av det dummeste jeg har hørt.


Går ikke opp i opp, brygge litt øl og selge den som alkoholfri mens vi er i gang også?
Nei men herregud da, du har vel mulighet til å smake ei lita flis før du eventuelt kjøper en hel plate eller ti? Blir du stein så er det sånn jeg sier, at den er ikke fri for thc! Vel, det kan jeg neste med 100% sikkerhet si at den ikke er. Skal du pushe platene videre så kan du jo bare rive av det jævla klistremerke. Det er virkelig bare ett bilde som har blitt printa ut i all hast og klistra på mange plater.

Disse merkene er egentlig ikke satt på platene for brukere sin del i første omgang, som nevnt i første innlegg. Smak på den selv så får du se selv!
Kan være det er satt på i ett forsøk på å smugle lettere igjennom.
Du merker jo fort om det er thc eller ikke i den..
Selges plenty av cbd hasj, mye i Sveits der de dyrker plantene sjøl. Google it.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Selges plenty av cbd hasj, mye i Sveits der de dyrker plantene sjøl. Google it.
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende. Selv har jeg aldri kommet over dette selv i Norge, men de papir klistremerkene utenpå plasten betyr uansett ingenting. Har vært borti flere av disse platene som det har stått THC-free og cbd hash på, men jeg kan forsikre deg om at det ikke var cbd hasj

Som du selv sier, smak på den.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke er den fra Polen og ikke er den ren cbd
Mere cbd en vanlig hasj ja.

Det er plenty thc i den også.

Klistremerker betyr ingenting overhodet og blir somsagt satt på underveis i transport.
Har prøvd den, og den har rikelig med thc..
Flira godt da jeg så lappen med "thc FREE"
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Norge er lite, finner man to plater med identisk klistremerker er det 99% av tilfellene samme plater. Er ikke mange som sitter på toppen og distribuerer
Ble tilbudt lemon kush i Trondheim rundt jul. Men vet ikke om det var det jeg fikk. Fikk bilde av ei plate. Kjøpte noen gram. Så ikke ut som på bildet i heletatt. Tror jeg bare mekka et mekk å resten ligger i en skuff her et sted den sugde balle for å si det sånn. Å ikke på en god måte

Skal se om det ligger her ^^

Joda fant den som ble solgt som Lemon Kush I Trondheim før jul.

https://imma.gr/118425x641f8

Den er hard virker veldig dårlig og smaker pøkk. Derfor jeg ikke har røyka opp resten
Sist endret av Sondre; 12. januar 2023 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan fort være du fikk lemon kush. Hasjen er ikke lik fra gang til gang selv om den ender opp med samme navn.
Er ikke sikkert det er noe lemon kush i den i det hele tatt, men en helt annen strain som bare har sitruslignende duft.
Folk bruker som oftest kjente navn på drittvarer for å selge bedre.
Lettere å selge ifra seg noe folk tror er godt enn noe de vet er dritt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan fort være du fikk lemon kush. Hasjen er ikke lik fra gang til gang selv om den ender opp med samme navn.
Er ikke sikkert det er noe lemon kush i den i det hele tatt, men en helt annen strain som bare har sitruslignende duft.
Folk bruker som oftest kjente navn på drittvarer for å selge bedre.
Lettere å selge ifra seg noe folk tror er godt enn noe de vet er dritt.
Vis hele sitatet...
Var derfor jeg kjøpte test. Den var dritdårlig. Føler at dette med å kalle det "lemon kush" har feila hardt siden nå vet alle å unngå det folk kaller lemon kush hvertfall denne runden med det navnet.
Sist endret av Sondre; 12. januar 2023 kl. 18:54.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av nogood8000 Vis innlegg
Kort fortalt en kompis forteller meg at jeg har fått CBD hasj fra polen. Noe jeg såklart ikke ville ha. Har noen kommet over en plate stemplet 2022 i rød skrift, lemon kush, bilde av en sitron? Rød skrift NEW. Står jo THC free og nede i høyre hjørnet CBD innenfor en sirkel, og nede i venstre hjørnet drjoint.pl Har sett over hele nettsiden og finner ingen bilder av den.
Vis hele sitatet...
De selger ikke hasj på den siden, men noen har lånt bildet som er på emballasjen til Lemon Kush budsene deres og klistret på hasjen.
Ikke fri for thc.
Sist endret av Montezuma; 22. januar 2023 kl. 23:09.