Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 954
Har noen erfaring med cosylan dosering tenker 20 ml på engang evt dele det opp , og hva vil effekten være på de forskjellige dosene.

takk for hjelp
Jeg tok 60ml og ble en del sløv. ikke en sensasjonell rus vil jeg si
Dårlig rus. Merker personlig ikke noe annet enn en brennende mave fra cosylan.

Det fungerer utmerket til sår hals, ikke så bra til rus.
Husk at Cosylan også inneholder sagradabarkekstrakt, det som ofte gir ubehag på mage i større doser.

40-60ml (68-102mg)vil være en grei dose først. Deretter se ann formen.
Eneste infoen om styrken på etylmorfin er at det er svakere enn morfin, men litt sterkere enn kodein står det.

Personlig har jeg drukket cosylan og det fungerte helt greit. lignende Kodein men fikk aldri noen typisk lykkefølelse på det mest kroppslig rus.

Her er også litt mer info om doseringer og lignende:

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Ethylmorphine
Sist endret av kemist; 4. februar 2022 kl. 06:50.
Sitat av kemist Vis innlegg
Husk at Cosylan også inneholder sagradabarkekstrakt, det som ofte gir ubehag på mage i større doser.

40-60ml (68-102mg)vil være en grei dose først. Deretter se ann formen.
Eneste infoen om styrken på etylmorfin er at det er svakere enn morfin, men litt sterkere enn kodein står det.

Personlig har jeg drukket cosylan og det fungerte helt greit. lignende Kodein men fikk aldri noen typisk lykkefølelse på det mest kroppslig rus.

Her er også litt mer info om doseringer og lignende:

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Ethylmorphine
Vis hele sitatet...
Jeg får kanskje en sånn flaske på resept i året, når jeg føler en liten trang til rus, hender det jeg tar en 20ml oppi et glass med saft/iste/brus.


Funker som faen cosylan på meg, 20ML er perfekt. Jeg bruker jo det med benzo da.