Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1735
Hei!

Har vært ute på en kokainsnurr nå og da, og har merket at jeg raper noe forferdelig.

Rapene er "lette", noen ganger må jeg tvinge ut rapen selv med å fremprovosere en rap, men kjenner alltid "det er en rap liggende" om det høres forståelig ut.

Er det flere som opplever dette? Har et par kompiser som også går gjennom dette, og vi vil gjerne ha litt oppklaring i det

Gjerne skriv hvorfor dette forekommer hvis du vet, og eventuelt del dine egne erfaringer med kolarap

med vennlig hilsen Onkel Roy Biffsnadder den Seksåtyvende
Rustelefonen sier: «Det er vanlig å få mage- og tarmplager ved bruk av kokain, både akutt under rusen men også etter langvarig bruk.» i forbindelse med et lignende spørsmål. Har ingen fakta ellers å komme med dessverre ����x♀️
Vet hva du mener. Brukte å bli sånn av pepper før i tiden. Det er som om man alltid har noe i svelget,
var i hvert fall slik jeg følte det. Blir merkelig nok ikke slik lengre av speed, og cola bruker jeg ikke.

Hvorfor det skjer/skjedde vet jeg ikke.
Stimulanter gir et OCD aktig mindset som gjør det lett å henge seg ordentlig opp i små tilfeldige sensasjoner eller fløleser. Hatt det samme på speed
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Kokain gir en bedøvelse effekt som bedøver halsen/svelgerøret som gjør til at det er rart og føles vanskelig og svelge. Jeg raper som en gris på cola å det er veldig ukomfortabelt. Det er ikke bare deg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Undres fortsatt på dette :-)

Vet at raping kommer ut av å "svelge" luft, men det er jo ikke helt det som er tilfellet her?

Raper sjeldent ellers, men det føles liksom ut som om det er en "luftlomme" i halsen (som man kjenner like før en må rape), men at den er så liten at du må "tvinge" frem en rap. Noen som har peiling? :-)
Anonym bruker
"Målløs Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av roybiffsnadder Vis innlegg
Undres fortsatt på dette :-)

Vet at raping kommer ut av å "svelge" luft, men det er jo ikke helt det som er tilfellet her?

Raper sjeldent ellers, men det føles liksom ut som om det er en "luftlomme" i halsen (som man kjenner like før en må rape), men at den er så liten at du må "tvinge" frem en rap. Noen som har peiling? :-)
Vis hele sitatet...
Sånn jeg får når jeg har angst. Kanskje litt nerver?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanlig å få luft i magen og prompe helt sjukt mye på coke så da kommer det ut andre veien på deg gjennom hals istedet bak sikkert heheh
Eller om du drikker alkohol samtidig så kan forklaringa være den enkelt og greit
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Se svaret til Drsskr så fikk du svar
Anonym bruker
"Målløs Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det setter i gang systemet.
jeg driter høye tårn etter en stripe