Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 891
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en urin test for cannabis imrg og bare lurte på er det noe smart man burde gjøre får at pisset ikke har så mye stoffer i seg? Men ikke feks drikke så mye vann at jeg må levere ny prøve
Hva skal du ellers gjøre for å ikke teste positivt.. drikk mye vann så du må ta ny senere. Eventuelt benytt en annens piss hvis de ikke nistirrer på deg mens du urinerer. Skulle lagd en sticky for dette, så mange tråder som dukker opp hele tiden.

jeg har vært der as, men du burde bare slutte å røyke i noen måneder. det fins ingen mirakelkur, og dessuten så det er nok bare bra for deg å ta en pause for å bryte ned toleransen. snuten/barnevernet bryr seg som regel ikke om noen positive prøver så lenge de merker at det går nedover
Sist endret av none; 2. februar 2022 kl. 09:40.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
User22: har du link til den listen? Det er dor liten skrift for meg, får ikke lest når jeg zoomer heller
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil også bestå en urinprøve imorgen for å beholde tillit med legen min og at jeg får mine 25 sobril i uka.
men jeg har rusa meg masse de siste to ukene, og forrige uke skyldte jeg på covid symptomer.

Jeg har hørt fra flere institusjonsfugler, spesielt en vennine som har vært på tusen institusjoner, at såpe med lav ph verdi, gjør prøven negativ. men jeg har et problem... hvis ingenting vises. så lurer jo fader meg legen på hvorfor oxazepam ikke kom opp......... faen.