Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 882
Anonym bruker
"God Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei. jeg har merket i det siste at etter jeg har speedet litt så finner jeg til slutt ikke blodsvar. det kommer ikke blod etter stikkene mine heller, akkurat som om at jeg har gått tom for blod i armen? noen som vet hva det kan være, noen måte jeg kan fikse det på?

jeg er ikke dehydrert.
Ja det blir vesentlig vanskeligere å finne årer etter noen justeringer gjort at selv JEG kan begynne å slite med det samma, å jeg har gode årer ifra før for å si det sånn. Virker som åra til hvert får samme størrelse som nåla :P
Du kan prøve å sette i gang sirkulasjon å trene styrke med armen du setter i.
Sist endret av Speedfrik; 1. februar 2022 kl. 19:58.
Anonym bruker
"Vettskremt Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer ganske enkelt av at blodårene trekker seg sammen av sentralstimulerende stoffer.

Ta deg en glovarm dusj e.l, det kan hjelpe på å få de mer frem
Få i seg litt næring, drikk power-aid og få pulsen litt opp. Varme hjelper også(en varm klut og legg hvor du planlegge å sette
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal gi et råd, vet ikke om du har prøvd. Lad et skudd, ta en god lang varm dusj. Legg armen opp og få stikket veldig på langs med årene med hullsiden pekende oppover. Kan du lene høyrearmen, gjør det også for å unngå skjelving. Ta vare!