Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2106
Heisann

vi hadde åpen dag denne onsdagen og jeg og en kompis lekte litt med pro tools, så etter 20min med sampling og vocal opptak ble utkommet en 30sekunders sang kalt Min elskede Lapspinn
Jeg sto for vocal mens komisen ga sample ideer.

http://www.youtube.com/watch?v=-cuRA...48AUAAAAAAAAAA

Link for de som har lyst til og høre litt søt skole musikk.

-Kenta
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Takker min gode venn
Havner på gråten hver gang jeg hører sangen, tunge følelser og det desidert vakreste jeg har hørt i mitt liv.
Når han sier "FYRSTE" knitrer det i skinnbuksene mine!
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
haha godt og høre at stemmen min har litt virkning
Dude, wtf?

Jeg kunne ikke annet enn å le. Hva faen er lapspinn?
Haha, elsker når du sier "FYRSTE!" Artig sang
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
lapspinn er kalle navnet til en kompis og takker for ros
hahaha, dette var ganske rent dritt :P Prøv å lage en seriøst bra black metal sang istedet
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Sitat av RydEN Vis innlegg
hahaha, dette var ganske rent dritt :P Prøv å lage en seriøst bra black metal sang istedet
Vis hele sitatet...
det er hva jeg jobber med, men trenger instrumentals siden jeg ikke har band
noen tips?
Sitat av Fluttershy Vis innlegg
det er hva jeg jobber med, men trenger instrumentals siden jeg ikke har band
noen tips?
Vis hele sitatet...


Tenn på en kirke. Masse bra PR
Riffet var jo ganske fett.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
tenkte på instrumentals men
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Noen som har forslag til hvor man kan finne black metal instrumentals? har leita men finner bare death core og andre metal sjangere
Skal ikke være nødvendig å tekste en sang. Sorry mate.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Vil bare si i fra at sangen var en tulle sang og burde ikke bli sett på seriøst, bare noe vi lagde for morro
Sitat av Fluttershy Vis innlegg
Noen som har forslag til hvor man kan finne black metal instrumentals? har leita men finner bare death core og andre metal sjangere
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker helt feil har Darkthrone en eldre versjon av Goatlord som er instrumental.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
hørte litt på det men fant ikke instrumental, men vis noen kjenner til istrumental i type meshuggah eller behemoth funker det fett
Sitat av Fluttershy Vis innlegg
hørte litt på det men fant ikke instrumental, men vis noen kjenner til istrumental i type meshuggah eller behemoth funker det fett
Vis hele sitatet...

Last ned et program som heter Audacity. Der kan du lett fjerne vokalen på sanger Greie og enkle guider på youtube for hvordan du gjør det.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Last ned et program som heter Audacity. Der kan du lett fjerne vokalen på sanger Greie og enkle guider på youtube for hvordan du gjør det.
Vis hele sitatet...
viste ikke man kunne fjerne vocal med audacity, skal se titte litt på det, takker

tja, så litt på hvordan fjerne med audacity og det ødlegger så og si sangen vurderer og sende mail inn til noen band og hører om jeg kan få instrumentals
Sist endret av Fluttershy; 23. januar 2012 kl. 23:11.