Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 775
Hei.. Noen kompiser av meg har nå blitt med på "agel" de prøver å verve meg inn i dette.

Stiller meg veldig skeptisk til hele konseptet. De mener det ikke er pyramidespill siden dette er lovlig. Min teori: Slik jeg ser det er agel ett forkledd-pyramidespill. Fordi her selger du ett produkt som skal være noe kostholdsgreier, men alikevell skal du verve nye folk inn i agel, slik at du tjener mere hver mnd ettersom de verver nye folk. Slik jeg ser tegningen da vil det bli en "lovlig" pyramide..

Du betaler 2500 kr for å bli med + 1000 kr hver mnd, hvor flere folk du verver jo mere tjener du.

Har noen hørt om Agel før eller har noen erfaringer?

http://agel.in.no/
Kostholds industrien holder på med mye bullshitt.. Drikk dette, spis dette, gjør ditten og datten.
Aldri hørt om agel før, og man kan sikkert tjene gode penger på dumme folk som tror på alt industriene forteller de at de burde kjøpe.
førstemann på månen
Det finnes mange sånne greier som det der, bla. Amway og Shine. Jeg har to-tre venner som driver med det, og det er bare bullshit. Det er umulig å få tjent noe penger på det siden det er så vanskelig å verve folk. Det som er forskjellen fra Agel og Shine, feks, er at Shine er gratis å melde seg inn i. Om du er medlem i ett år betaler du ca. 15 000. Det er mye penger as.

Om man tar kompisen min som et eksempel. En kar som stadig går på forskjellige Amway-kurs, hvor dem lærer å verve nye medlemmer, som selvfølgelig koster penger... Han tjener ikke en dritt. Han bare betaler. Han kjøper produktene til seg selv, så Amway tjener selvfølgelig cash, men ikke han.

Det er bare piss! Folka blir hjernevaska av alt den dritten de selskapene gir dem. Bare se på den stygge hjemmesiden, hehe

Du kan jo selv tenke deg hvordan det er å konkurrere mot store bedrifter som kiwi og apoteket når du er en vanlig person uten markedsføringskrefter.
F10
F10's Avatar
Trådstarter
Sitat av asTr0nauten Vis innlegg

Han kjøper produktene til seg selv, så Amway tjener selvfølgelig cash, men ikke han.
Vis hele sitatet...
Det der jeg frykter kommer til å skje de også
Er et pyramidespill, de bruker bare en av de nyere lovlige pyramidespill modellene. Du kan tjene penger på det, men da må du finne en haug med idioter å verve de. ^^
Claus Lundekvam og mange av hans medspiller i Southampton FC er også blitt en "i am agel". Agel sprer seg nå utover til andre klubber, og vi regner snart med at vi får se spillerne spise agel produktene under kamper ol.
Claus Lundekvam var også en av de mest aktive innen Agel i oktober og er nå steget i gradene til Director. Vårt Team har bistått mange av Claus Norske Agel medlemmer med support og presentasjonsmøter.
Vis hele sitatet...
Dette er vel nok til at jeg ville styrt unna for lenge siden. Pyramidespill er pyramidespill.