Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2908
Hei

Tok ca. 0.5-0.7mg subutex nasalt igår. Ble i fin form, men ble veldig kvalm. Spydde flere ganger. Er det noe jeg kan gjøre for å motvirke kvalme på subutex? Er ikke vant til opioider/opiater og gjør dette bare en sjelden gang, så jeg kan spares for moralpreken.
Ta litt mindre neste gang, og heller litt diazepam sammen med subben, f.eks 5mg vival. Virkningen blir litt forsterket av diazepam, pluss at det kan virke kvalmedempende. Ikke alltid et fasitsvar, men kan hjelpe.
Første gang du tok det? Er rimelig store sjanser for at dette er noe som ikke blir noe problem om du har tenkt og ta det fler ganger. Men noen blir jo veldig kvalme å spyr hver eneste gang, har en kompis som sliter veldig med dette. Mange som også blir spysjuke etter en joint, noe jeg ikke vet om du røyka da.
Fikk morfin i morges, sammen med asapran. Men så er jeg innlagt meg brystsmerter da :P Men kanskje noen selger kvalmestillende i "narko" områder? :P Vil tro det er ett marked for det :P
Det eneste kvalmedempende preperatet som er vært å bruke og som faktisk funker, er den man får når man ligger på intensiven.. Alt det andre er bare billig skvip.
Sist endret av popmart; 19. november 2011 kl. 19:29.
Stemetil kan kanskje funke?
Sist endret av SD-Guy; 19. november 2011 kl. 19:34.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av selvmord Vis innlegg
Første gang du tok det? Er rimelig store sjanser for at dette er noe som ikke blir noe problem om du har tenkt og ta det fler ganger. Men noen blir jo veldig kvalme å spyr hver eneste gang, har en kompis som sliter veldig med dette. Mange som også blir spysjuke etter en joint, noe jeg ikke vet om du røyka da.
Vis hele sitatet...
Har tatt subuzone 2 ganger før. Ble ca. like kvalm begge gangene. Har også prøvd dolcontin 1 gang, noe jeg fikk mer rus av og samtidig mindre kvalme

Og til andre; tenkte mest på "kjerringråd", anbefalt mat/drikke, ol. Ikke andre preperater/rusmidler. Har ikke mulighet til å skaffe mer knark før etter helgen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøv med vanlig reisesyke-tabletter som feks Postafen og Marzine. Pleier å funke på meg så lenge jeg tar de før jeg spyr.
Sær slabbedask
Atal's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Og til andre; tenkte mest på "kjerringråd", anbefalt mat/drikke, ol. Ikke andre preperater/rusmidler. Har ikke mulighet til å skaffe mer knark før etter helgen.
Vis hele sitatet...
Ingefær kan muligens være verdt et forsøk.