Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1765
Når jeg våkna i dag så hadde jeg ett ubesvart anrop fra 02800, onkel blå.

Ble stoppa og fikk utslag på spyttprøve på thc for ca 2 mnd siden, måtte på blodprøve men de tok ikke lappen. Var heller ikke ruset. Ikke hørt noe fra de siden, så venter egentlig på noe svar derfra.

De tok bare blodprøva og slapp meg, ble ikke undersøkt av lege engang da det var 1 times ventetid og snuten skulle hente unga i barnehagen.

Leser på nett i artikler at de aldri ringer fra 02800, så ble litt skeptisk.

https://www.nettavisen.no/nyheter/po...-95-3424165228

"Hvor mange som har opplevd dette og når er ikke kjent.

– Politiet ringer aldri fra 02800. Får du anrop fra 02800 ikke besvar, skriver politiet videre."

Noen erfaringer her med dette? Kan det være polti som ringer meg ang at jeg ble stoppa, eller er det mer sansynlig det er svindel?

Setter pris på svar.
Har blitt det en gang da hadde en kompis en eller annen maskin eller programvare som viste 02800 når han ringte. Kunne velge alle andre nr også
Sist endret av Bluesky_; 13. oktober 2021 kl. 19:46.
De sier selv i kilden du oppgir at Politiet aldri ringer fra 02800, og at det er en velkjent svindelmetode. Du har jo egentlig svart på ditt eget spørsmål allerede.
Politiet ringer ikke fra det nummeret. De ringer fra mobilnummer eller lokalt fasttelefonnummer hvis de skal ha tak i deg.
JEg har tillogmed blitt oppringt fra 112. Så se opp for svindel.
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Trådstarter
Takk for svar folkens, avskriver det som svindel og fanteri Greit å høre det samme fra andre av og til selv om man egentlig vet svaret