Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1232
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte meg en femmer med panser bra speed for noen dager siden, fin tenning! god og varm i hele kroppen og samme virkning av alle smellene. Men i går kveld når baggen var så og si tom så skyllte jeg posen og satte smellen. Bam! Nå fikk jeg en eufori rush ut av helvette (som når du skyter knips etc) ble klam i henda mellom fingrene, tærne og mobilen ble plutselig like lett som et rizzla papir.

Hvordan kan dette ha seg? At jeg fikk en mdma virkning av samme speed? Peaket litt men det var heller ikke som en ordentlig mdma smell, varte bare en time kanskje.
yess det der har skjedd med meg og, føles som tiden stopper, alt beveger seg sakte, eller det beveger seg som om du ser det med et høyhastighetskamera, litt likt mdma bare mye bedre fordi det er pure euphoria og ingen uro i kroppen slik det er med mdma, jeg tror det betyr at det er methamphetamine. Eg har aldri opplevd det med vanlig speed/amf.

og merkelig nok så skjer det ofte når du overstiger en hvis størrelse på dosen, eller når du har holdt på også opplever du det gjerne på dag nr. 2 når du har vært våken ett døgn eller 2.
Sist endret av Deagleflyndre; 9. september 2021 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Amfetamin i ren form er jo en oljeaktig sak. Ved å ligge i pose en stund, så er det mulig at dette klistrer seg til det eneste det har å feste seg i: veggene på posen.

Kanskje du dermed fikk en smell med mye renere produkt?

Bare spekulasjoner.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
yess det der har skjedd med meg og, føles som tiden stopper, alt beveger seg sakte, eller det beveger seg som om du ser det med et høyhastighetskamera, litt likt mdma bare mye bedre fordi det er pure euphoria og ingen uro i kroppen slik det er med mdma, jeg tror det betyr at det er methamphetamine. Eg har aldri opplevd det med vanlig speed/amf.

og merkelig nok så skjer det ofte når du overstiger en hvis størrelse på dosen, eller når du har holdt på også opplever du det gjerne på dag nr. 2 når du har vært våken ett døgn eller 2.
Vis hele sitatet...
Tenkte det samma, men jeg sov natt til i går og gikk hele dagen uten å innta

Sitat av Relevant Vis innlegg
Amfetamin i ren form er jo en oljeaktig sak. Ved å ligge i pose en stund, så er det mulig at dette klistrer seg til det eneste det har å feste seg i: veggene på posen.

Kanskje du dermed fikk en smell med mye renere produkt?

Bare spekulasjoner.
Vis hele sitatet...
Den tanken har også slått meg ja, vært artig å visst ble veldig nysgjerrig
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd det samme, bare med opiater og benzo. Dvs. at en bitteliten dose post-binge gir uventa stor effekt.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Amfetamin i ren form er jo en oljeaktig sak. Ved å ligge i pose en stund, så er det mulig at dette klistrer seg til det eneste det har å feste seg i: veggene på posen.

Kanskje du dermed fikk en smell med mye renere produkt?

Bare spekulasjoner.
Vis hele sitatet...
basisk ph-verdi + en del organiske løsemidler kan i teorien gjøre amf-sulfat til amf-base som er klissete.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og er jo ofte gjennbruk av bagger også. feks blande to forskjellige typer amf kan skape skikkelige kjemiske reaksjoner som blir klissete. Men man vet jo aldri hva noen har hatt i baggen før, er ofte jeg feks har kjøpt hasj også har jeg sett små rester av pulver i baggen
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke alltid man får samme effekt hver eneste gang og noen ganger merker man mer av bieffekter..?