Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 11307
Hei :)
Jeg er ny her, så jeg vet ikke om det blir riktig måte å bruke siden på, men jeg prøver.
Jeg søker en person som har interesse for bdsm/skinndrakter/lenker/drakter, til et kunstprosjekt.

Vennligst vit at dette er IKKE seksuelt.

Jeg ønsker å ta relativt intime portretter av denne personen. Ansikt trenger ikke å være inkludert, om modellen ikke ønsker det. Jeg kommer også til å stille noen spørsmål for å få en bedre beskrivelse og forståelse for denne interessen. Bildene vil bli brukt til portifolio, som hjemmeside og Instagram. Det er en mulighet for at prosjektet blir større senere.

Ta gjerne kontakt via denne posten eller send meg en melding, så kan jeg forklare nærmere.

Takk!

Hilsen J/23
Hei jeg er gnaske into BDSM. er mann i beste alder 35 år
Jeg har ingen interesse for bdsm/skinndrakter/lenker/drakter, men jeg har sett Pulp Fiction 100 ganger og har en forkjærlighet for kunstprosjekt.

Bring out the gimp(suit).
Trådstarter
2 1
Sitat av storetårn Vis innlegg
Hei jeg er gnaske into BDSM. er mann i beste alder 35 år
Vis hele sitatet...
Nydelig, jeg tar kontakt!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nysgjerrig pike
Unicorny's Avatar
2 2
Hei!
Slenger meg på denne tråden, da jeg søker et intervjuobjekt som har fetisj ad scatsex. Anonymt seff. Jeg har prøvd å få napp på Nakenprat, Smil samt ymse bekjente, men uten hell. Bare noen få spørsmål, vi kan godt ta disse over nettet.
Ta gjerne kontakt!